Half/eind november: even genieten van een reisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Houdini

New Member
Hey iedereen!

Na een (door omstandigheden) afgelaste vakantie in september, zou ik half/eind november nog even wat van de wereld willen verkennen!

Dat mag eender waar zijn, zolang het betaalbaar blijft.. Ik heb (voorlopig) nog geen verlof ingepland, dus sta nog open voor alle suggesties :-)

Ikzelf ben een jongeman van 22 (:biggrin:) die graag lacht en zelf toch ook wel wat humor heeft, ben van Limburg..
Ik ben op zoek naar..een reisgenoot :-) Misschien liefst ongeveer van mijn leeftijd..maar mailen mag altijd! (en ja hoor, ik hou eraan om altijd te antwoorden!).

We zien wel waar we uitkomen :-)

Equador!!

Hey iedereen!

Na een (door omstandigheden) afgelaste vakantie in september, zou ik half/eind november nog even wat van de wereld willen verkennen!

Dat mag eender waar zijn, zolang het betaalbaar blijft.. Ik heb (voorlopig) nog geen verlof ingepland, dus sta nog open voor alle suggesties :-)

Ikzelf ben een jongeman van 22 (:biggrin:) die graag lacht en zelf toch ook wel wat humor heeft, ben van Limburg..
Ik ben op zoek naar..een reisgenoot :-) Misschien liefst ongeveer van mijn leeftijd..maar mailen mag altijd! (en ja hoor, ik hou eraan om altijd te antwoorden!).

We zien wel waar we uitkomen :-)

Halloooo

Ik ben Leen uit Brugge. Ik ging op reis met mijn vriend naar Equador. Door mijn werk heb ik de reis moeten verzetten. Ik vertrek nu 23 november tot en moet 13 december. Ik ben voorlopig alleen, en met 2 is natuurlijk wel veel toffer he.
Mijn vriend zal ons alles kunnen vertellen over leuke plaatsen in Equador, en ik zou graag wat rondreizen, maar ik zou zeker ook graag naar het strand gaan. Ik hou ook HEEL VEEL van lachen:tongue:
Het moet wel nog mogelijk zijn om een ticket naar Equador te kopen, als dat je aanspreekt. In ieder geval is het daar nu momenteel nog heel mooi weer

daaaaaag Leen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan