Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Hallo ,ik zoek een reisgenote voor een trip doorheen Ierland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,ik zou graag in mei of juni een trip doen door Ierland om zowel de steden als de natuurpracht te kunnen bewonderen ! Dit kan met de auto, motor of met het vliegtuig.. maakt voor mij niet zoveel uit .. het is de bedoeling om er zoveel mogelijk een belevenis van te maken , en volop te kunnen genieten van wat er onderweg zich voordoet . Alles zowel de periode als de manier waarop kunnen we op voorhand zonder probleem bespreken ! Ikzelf ben 60 Groetjes Dirk

Dag Dirk, in september 2019 bezocht 'k Ierland voor het eerst. Samen met 'n vrouw die ik via dit platform leerde kennen.
Helaas wel elke dag gietende regen, in de week dat we er met 'n huurwagen rondreden. We vertrokken vanuit Dublin...

Maar het is 'n prachtig eiland, met een bijzondere historiek; en de mensen zijn ook erg gastvrij.
Dus ik zou graag nog 'n keer terug gaan, liefst als duozitter op jouw motor.

Uiteraard eerst kenismaken om te zien of er 'n klik is en dan daarna best een mini-trip doen.

Zonnige groeten vanuit de Vlaamse Ardennen - waar woon jij eigenlijk?
Carla 57 jaar - bij interesse misschien verder via private berichten corresponderen

Dit weekend verblijf ik 2 nachten in de jeugdherberg van Oostduinkerke, De Peerdevisser.
Want zondag 24 maart is het de jaarlijkse "beach clean-up". Maar het weer zal niet goed zijn...

Hallo Carla blij met je reactie! ! Zelf woon ik in Wommelgem . Schotland heb ik al met de motor gedaan 2 weken, en enorm veel geluk gehad met het weer stralende zon ... Daarom zoek ik nu het betoverende Ierland te doen !
Het is inderdaad een goed idee om eens af te spreken en even af te stemmen op elkaar
alvast de groetjes Dirk

Een zonnige lentegroet... globetrotter!
En jij bent nog maar sinds deze maand op dit platform aktief.

In Schotland ben ik nog nooit geweest, gisterenavond wel "De mosterd van Meus" gezien.

Wanneer ben je vrij Dirk en waar spreken we af?

Ik kan, met de trein, naar Berchem station rijden of tot in Antwerpen Centraal.
Want ik heb wel 'n rijbewijs maar geen auto.

carlabosch46@hotmail.com

Hallo Carla, Het zou leuk zijn om samen eens elkaar te ontmoeten en even af te stemmen ! ik kan eventueel begin volgende week ? ik weet niet of jou dat past ? ik stuurde prive via deze site . groetjes Dirk

Hallo Carla, blij je te horen! ik kan woensdag zeker afspreken ! Je sprak van berchem station? Om 1.30 aan de uitgang van het station kant Panos ? Lukt dat voor jou ? Hopelijk tot morgen...ps ik zal een wit hondje bijhebben met zwarte oortjes groetjes Dirk

Super! Ik vertrek om 11u30 vanuit Oudenaarde en arriveer rond 13u05 in 't station van Berchem. Tenzij er oponthoud is...
Ik ken die Panos-shop, in de hoek. Buiten op het Burgemeester Edgard Ryckaertplein staan al de fietsen geparkeerd.

Fijn dat je je hondje meebrengt...ik had zelf 23 jaar honden. De laatste stierf 15-2-2023

Hopelijk kan jij via een privé-bericht je telnr. geven, zodat ik je kan verwittigen mocht ik niet op tijd daar geraken.
Graag ook je e-mail adres

Tot ziens, morgenmiddag

Heb je al 'n idee hoelang we mekaar gaan ontmoeten, want misschien kan ik daarna nog familie bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...