Help mij bij mijn afstudeeronderzoek (met verloting van jaarabonnement reismagazine)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeline

New Member
Geachte mevrouw, meneer,

Mijn naam is Roeline Veenendaal en ik studeer Toeristisch Management aan de NHTV (Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer) in Breda. Voor deze opleiding houd ik mij bezig met mijn afstudeeronderzoek. Dit afstudeeronderzoek omvat een naamsbekendheidonderzoek voor een bedrijf in de toeristische branche.

Het bedrijf waarvoor ik het naamsbekendheidonderzoek uitvoer wil weten hoe groot de naamsbekendheid is onder de gekozen doelgroep: vakantiegangers vanaf 50 jaar die interesse hebben in reizen naar verre bestemmingen. Als u onder deze doelgroep valt wil ik graag uw medewerking vragen door de enquête in te vullen. Dit duurt ca. 5 minuten en u maakt direct kans op een jaarabonnement op het reismagazine Columbus.

Verloting jaarabonnementen reismagazine Columbus
Onder de mensen die deze enquête volledig hebben ingevuld, worden er 5 jaarabonnementen op het reismagazine Columbus verloot. Mocht u een van de gelukkigen zijn, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Familie, vrienden, collega’s?
Heeft u familie, vrienden of collega’s die ook onder de genoemde doelgroep vallen, wilt u dan zo vriendelijk zijn deze e-mail met onderstaande link door te mailen?

De enquête bestaat totaal uit 22 vragen waar u ca. 5 minuten mee bezig bent.

Als u op de onderstaande link klikt wordt u automatisch naar de enquête geleid.
Indien de link niet werkt, kunt u onderstaande regel kopiëren in de adresbalk.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=8470&ln=ned

Langs deze weg wil ik u bij voorbaat hartelijk danken voor het invullen van de enquête en daarmee uw hulp om mijn afstudeeronderzoek tot een goed einde te brengen.

Met vriendelijke groet,

Roeline Veenendaal
Studente NHTV
E-mailadres: [email protected]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan