Help! Wat is nu een leuke vakantie met een kind??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dion

New Member
wij gingen altijd op de bonnefooi op reis met een rugzak, bv naar Azie, Australie of Mexico. Nu hebben we een kleintje van 2, en zijn de afgelopen 2 jaar naar Frankrijk geweest, met een tentje. Best prima, maar nu begint het weer te kriebelen!!! Ik wil iets anders! Heeft iemand leuke tips wat er avontuurlijker is dan kamperen in Frankrijk, maar niet zo ver gaat als bv door Afrika trekken!!??;)
Wat doet men zoal met vakanties als er kinderen zijn?

Ik ken nog mensen die met een kleintje van nog geen jaar oud aan het rondreizen zijn geweest. Dit was geen probleem omdat zij hun route op voorhand gepland hadden en een mobilhome gehuurd hadden om rondt te trekken.

Je zal dan niet met de rugzak kunnen rondtrekken, maar je kan bijvoorbeeld één auto huren en zo rondtrekken, dan hoef je niet zo ver te wandelen.

Je zou ook een begeleide rondreis kunnen nemen, de meeste van deze reizen zijn niet zo actief en kan je makkelijk met een klein kindje meedoen.
Dan vervoeren ze jou ook met een bus van het ene naar het andere.

Ik zou gewoon doen wat je wil doen, maar dan het actieve deel van de reis weglaten of een beetje aanpassen aan dat kleintje. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan