Yentl Geukens Member 12 aug 2017 #1 Paar daagjes naar de zon vanaf 30 oktober? Eventueel city trip Vragen, stel ze.
Yentl Geukens Member 12 aug 2017 #3 Enkele ideetjes? Hoeft niet een city trip... Even er tussenuit. Zonnetje opzoeken..
Yentl Geukens Member 13 aug 2017 #5 Heyy, Ik ga even hier verder ipv bij de citytrip. Is indd vroeg dag, ook ikzelf maak liever eerst kennis voor we weggaan.. Marokko lijkt me een grote reis voor die paar daagjes.
Heyy, Ik ga even hier verder ipv bij de citytrip. Is indd vroeg dag, ook ikzelf maak liever eerst kennis voor we weggaan.. Marokko lijkt me een grote reis voor die paar daagjes.
Jasper2017 New Member 21 aug 2017 #7 Dacht aan wat eerder maar dit is een goede tweede. Interesse is gewekt. Ik ben niet echt een zonnebader maar beetje zon is altijd lekker Laatst bewerkt: 21 aug 2017
Dacht aan wat eerder maar dit is een goede tweede. Interesse is gewekt. Ik ben niet echt een zonnebader maar beetje zon is altijd lekker
reisgenoot0412 Member 21 aug 2017 #8 wat zou je denken van weekje cyprus of de canarische eilanden??:
Yentl Geukens Member 21 aug 2017 #9 Ik ga passen mannen. Waarschijnlijk al iets op de planning. Veel succes met julie zoek tocht! Groetjes
Ik ga passen mannen. Waarschijnlijk al iets op de planning. Veel succes met julie zoek tocht! Groetjes