HerfstVakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maur1

New Member
Hey!

Ik ben op zoek naar één of meerdere leuke mensen (m/v) om samen op vakantie te gaan in de herfstvakantie. Ik kan vertrekken op vrijdag 28/10 en wil terug thuiskomen op 4/11. Ik wil er graag 5 dagen of 1 week tussenuit. Ik denk na over volgende opties. Een vakantie naar één van de Canarische eilanden omdat het daar nog aangenaam warm is. Verblijf mag in een hotelletje met zwembad. Ik wil de omgeving verkennen en doe graag eens een wandeling. Ik sta ook open voor andere activiteiten. Enkele lazy momenten mogen er ook zijn. De andere optie is een citytrip naar Sevilla. Het zomert daar ook nog na. Verblijf in een hotel of een appartementje via air bnb.

Ik zelf ben 25 jaar jong. Makkelijk in de omgang en open minded. Ik ben apotheker en leerkracht van opleiding. Dit jaar beleef ik mijn eerste herfstvakantie zonder andere studieverplichtingen, naast werk en daar wil ik graag van genieten :) Heb je zin om mee te gaan, dan lees ik graag een berichtje :)

Groetjes
Maureen

Hoi Maureen, klinkt goed!:) ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot.
Zelf wil ik ook ongeveer een week weg, gewoon even lekker ertussenuit.

Canarische eilanden lijkt me ook erg mooi.
Ik zal me ook even voorstellen;): ik ben Sjoerd 31 jaar oud, werkend en ben sportief aangelegd.

Waar kom je precies vandaan?
Vind je het ook leuk om bv stadjes te bezichtigen?

Groeten Sjoerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan