Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Hiken en (wild)kamperen in Zwitserland (halfverwege augustus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijejeltje

New Member
Hi!

Mijn naam is Marije, ik ben 26 jaar en ik zou graag deze zomer een paar dagen willen hiken in Zwitserland. Mijn vrienden zien dit kamperen in de bergen niet helemaal zitten, vandaar een berichtje in deze groep.

Op zaterdag 10 augustus eindig ik een vakantie in Interlaken maar heb ik nog (meer dan) een week vrij om de bergen in te gaan. Ik zou dan graag:
  • 3/4 dagen op pad gaan
  • Zelf een tentje en alles op de rug: en boven de bovengrens kamperen.
  • Niet te grote afstanden wandelen (10 tot max 20km) op een dag (het gaat mij meer om het buitenleven)
  • Precieze route en invulling nog te bepalen
Kort over mezelf, ik geef biologie op een middelbare school en in mijn vrije tijd volleybal ik graag en speel ik fanatiek bord/kaartspelletjes. Op de trip wissel ik dan ook graag het hiken af met een spelletje, boekje lezen of ergens zwemmen bvb. Ben jij man/vrouw/anders, dat maakt niet uit, het lijk mij wel leuk als jij als reisgenoot van dezelfde leeftijd bent (tussen 22-34jr)/.

Lijkt dit je wat? Stuur dan vooral een berichtje.

Ik hoor graag van je

Groetjes,

Marije

Hoi Marije,

Het lijkt me erg gaaf Zwitserland, houd zelf ook heel erg van wandelen en in de natuur zijn. Ik ben een keer naar Madeira geweest, dat was ook heel gaaf. Ik ben loodgieter en 20 jaar( weet niet of je dat te jong vind), en mijn eigenlijk geplande vakantie gaat dit jaar niet door. Dus vandaar het bericht. Qua tijd kan ik mezelf flexibel aanpassen aan jou.

Groetjes Sil

Hey Marije,

je hebt een leuk berichtje en kan me volledig vinden om in de natuur te leven en te kamperen, jammer dat je vrienden dat niet zien zitten. Zelf ben ik ook beginnen gravelfietsen en vind het fantastisch om in de natuur te bewegen en ook stil te staan bij de wonderen der natuur. Echter ben ik iets ouder, maar voel me helemaal niet oud. Moest je zin hebben om elkaar te leren kennen en af te tasten of wel elkaar liggen om samen op stap te gaan, dan hoor ik het graag. Zoniet wens ik je heel veel plezier met je avonturen.
Ben zelf een trouwhartige jongeman die eerlijkheid en oprechtheid zeer apprecieert. Ik werk als klusjesman op 3scholen en ken dus de schoolwerking, tevens zit ik ook in het Loc van de middelbare school, waardoor je een andere kijk krijgt op de werking ervan.
Een ecologische samenleving spreekt me enorm aan en begin dit jaar ben ik naar Costa Rica geweest en heb me daar geweldig goed gevoeld in heel mijn wezen! Prachtige omgeving en diversiteit in natuur en dieren zijn er fantastisch, leuke mensen en heerlijk eten.
Veel plezier en geniet van het leven.
Pura Vida!
Nathan

Hey. Ik ga van 16 tem 19 augustus kamperen en wandelen samen met mijn bordercollie in Luxemburg. Het word ook wel klein Zwitserland genoemd dus misschien dat het ook telt . Ik ben wel 36 (mentaal 25 ). Eventueel kan je wel meegaan als je dat leuk lijkt. Laat gerust iets weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...