Hey Marije,
je hebt een leuk berichtje en kan me volledig vinden om in de natuur te leven en te kamperen, jammer dat je vrienden dat niet zien zitten. Zelf ben ik ook beginnen gravelfietsen en vind het fantastisch om in de natuur te bewegen en ook stil te staan bij de wonderen der natuur. Echter ben ik iets ouder, maar voel me helemaal niet oud. Moest je zin hebben om elkaar te leren kennen en af te tasten of wel elkaar liggen om samen op stap te gaan, dan hoor ik het graag. Zoniet wens ik je heel veel plezier met je avonturen.
Ben zelf een trouwhartige jongeman die eerlijkheid en oprechtheid zeer apprecieert. Ik werk als klusjesman op 3scholen en ken dus de schoolwerking, tevens zit ik ook in het Loc van de middelbare school, waardoor je een andere kijk krijgt op de werking ervan.
Een ecologische samenleving spreekt me enorm aan en begin dit jaar ben ik naar Costa Rica geweest en heb me daar geweldig goed gevoeld in heel mijn wezen! Prachtige omgeving en diversiteit in natuur en dieren zijn er fantastisch, leuke mensen en heerlijk eten.
Veel plezier en geniet van het leven.
Pura Vida!
Nathan