Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Hiken in Europa | Oktober 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

EMR

New Member
Hi Allemaal!

Ik zou in Oktober 2023 graag een week willen hiken in Europa, waarbij je van hut naar hut trekt.
Ik zat zelf te denken aan Madeira, Portugal, Spanje of de Balkan?!
Ik heb nog niet eerder een meerdaagse hiketocht gemaakt (wel een goede basisconditie verder) en ben daarom op zoek naar iemand (tussen de 28 - 35 jaar) die het leuk vind om samen met mij dit avontuur aan te gaan?
Ook alle tips voor een fijne hike bestemming in Oktober, zijn meer dan welkom!
Dus mocht je tips hebben, of in zijn voor een hike avontuur in Oktober, dan hoor ik het graag!

Groetjes Evelien!

Hallo Evelien,

Lijkt me gezellig.

Ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor in oktober. Als je interesse hebt stuur mij een bericht

Hoihoi!

Leuke suggestie hoor, lijkt me interessant of meer over te weten te komen.

Als je ervoor openstaat hoor ik wel van je? Gr Dion

nog niets concreets: noorder eiland ibiza, ierland/schotland... keuze genoeg voor hikings te doen . portugal heb ik 2jr geleden al gedaan, dat dus liever niet meer

Hoi, ik ben net terug van een week hiken in Noorwegen. Ik heb al terug zin om weer te vertrekken. Ben 38 jaar, actief, en altijd op zoek om een nieuwe plek te ontdekken

Hi Evelien,
Ik wil ook graag in Oktober/November even op vakantie en houd van wandelen in mooie natuur! De Dolemiten schijnt heel gaaf te zijn.

Mocht je nog interesse hebben hoor ik het graag!

Groetjes Dorien 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...