hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindsey

New Member
hoi,

Bij deze zoek ik een reisgenoot om eind juli, begin augustus voor 10 dagen mee op reis te gaan naar de zon! Ik opteer voor een busvakantie en hou wel van het luilekker weinig doen op reis! wie interesse heeft, laat me iets weten!

Laatst bewerkt:
Dag Lindsey

Ik zoek juist hetzelfde als jij. Ook in juli, naar de zon en voor 10 dagen.
Ik heb ook vandaag een advertentie gepost.

Hopelijk tot snel,

François.

Dag Lindsey

De 2 de helft van juli en jij? Het liefst een zonnig zuiders land. Er zijn nog veel bestemmingen die ik graag zou doen, zoals Kenia, Senegal, Portugal, Thailand en nog vele andere. Waar zou jij graag naar toe gaan? Wat voor reis zou je willen doen? Een strandvakantie of meer actiever?

Groeten,

François.

hoi,

Bij deze zoek ik een reisgenoot om eind juli, begin augustus voor 10 dagen mee op reis te gaan naar de zon! Ik opteer voor een busvakantie en hou wel van het luilekker weinig doen op reis! wie interesse heeft, laat me iets weten!
ik heb wel interesse
laat me iets weten

hoi,

hey de periode is perfect

maar wil wel eens grondig over praten dan

grtj domi x

Zon

hoi,

Hoi Lindsey,
Ik zie jouw berichtje vandaag staan en merk op dat er al wat animo voor is:good: .
Ook ik ambieer een vakantie richting de zon en een vakantie waarbij niks hoeft en alles mag :cool:
Ik hoor graag hoe het er nu voor staat en of er nog plannen gemaakt kunnen worden..:wink:

Groetjes,
Franklin

hoi,

Hoi hoi Lindsey.

Ik heb reeds een busreis geboekt naar kroatie (porec) voor 10 dagen. Van 22 juli tot 31 juli. Kost me 530 euro voor single kamer met ontbijt. De rest is perfect ter plaatse te vinden en zo is het iedere dag een leuk avontuur hé. Lijkt dit je wat? Contacteer me dan gerust. Er is nog plaats.

Groetjes,
Vincent

ps: ben 25 m w-vl

hallo allemaal,

voor diegene die nog geen plannen hebben.

jullie kunnen mss eens komen kijken op het forum "vakantie 2011".
hierin zijn er wel meerdere mensen die het zien zitten om als groep op vakantie te gaan.
dus indien je interesse hebt aarzel niet en laat iets weten op dit forum zodat we snel kunnen afspreken want juli is niet ver meer weg he

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan