Honduras - Costa Rica augustus 2014

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jandb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jandb

New Member
Hey!

Ik ben van 25 juni tot 30 juli voor een project in het prachtige Honduras. Daarna ligt er nog niets vast! Mijn oog is ook gevallen op Costa Rica. Vrienden van mij zijn er geweest en het zou echt een paradijs zijn!

Ik ben 27 jaar en een grote fan van natuur (enkele toppers zullen daar ook in veelvoud zijn: vogels, tropisch regenwoud, watervallen en hopelijk schildpadden en dolfijnen)... , maar zeker ook van lekker eten, relaxen, snorkelen, duiken, sportieve activiteiten (parapente, ... ). Suggesties zijn ook altijd welkom. Ik zou voorstellen om een huurwagen te nemen, dan geraak je overal ... en het komt naar horen zeggen goedkoper uit.

Het plan was dat een vriendin naar daar kwam als mijn trip is afgelopen, maar alleen naar daar reizen zag ze niet zitten. Ik hoop dat jullie wel avontuurlijk genoeg zijn aangelegd? We kunnen alles nog concreet afspreken zodat we er een heerlijke vakantie kunnen van maken! Over Honduras weet ik niet zoveel, maar zou om alleen te reizen minder veilig zijn, vandaar dat ik sowieso ging voor Costa Rica ging, maar opties zijn er zeker!

Groetjes,

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan