Booking.com

Hop-over reis Zuid-Amerika: Ecuador --> Caraïbisch / Antill

Dag iedereen!

Zes jaar geleden heb ik een machtige doorreis gemaakt, hoofdbrok in Peru, El Salvador en Honduras. Dit heb ik kunnen doen met een reisgenoot die ik op dit forum vond. Dit jaar, nu ik ook een nieuwe vaste baan heb gestart, zie ik het zitten om nog een avontuurlijke ziel te vinden.

Mijn voorkeursplaatsen zouden gaan richting Ecuador waar ik toch zéker 11 - 12 dagen wil doorbrengen met een reisgenoot / reisgenote en de fauna, geschiedenis en cultuur wil opsnuiven. Dan graag een stuk de Caraïben (Antillen / Curaçao, eventueel ook Belize?) voor 7 - 8 dagen waar ik zowel iets van plantages en het koloniale verleden wil ontdekken.
De Maya ruines in Belize hebben ook m'n aandacht getrokken, maar dat er nog bij pakken in de trip is misschien 'te veel van het goede'.

Ik zoek zo'n 23 tot max. 24 dagen er tussen uit te zijn. Focus ligt op laatste week van augustus - begin september.

Als de Caraïben niet echt aanspreken, ben ik wel bereid om Ecuador + een tweede Latijns-Amerikaanse bestemming aan te doen in eenzelfde round trip. Dit is een kwestie van de interesses en verwachtingen even naast elkaar te leggen.

Vragen? Shoot!

Groeten
Nico (Vlaming)

Ecuador + Colombia lijkt me eveneens een interessante combinatie, na het lezen van de avontuurlijke hiking mogelijkheden en locaties (Caño Cristales rivier, Tequendama watervallen, Cocora vallei, meerdaagse trip naar de 'Ciudad Perdida',...)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan