Hotel beoordelingen: Hotel Hoogland ***

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Hotel Hoogland

Hotel Hoogland, met zijn 30 kamers, is gelegen op 2 minuten van het strand, en vijf minuten van het centrum. Rustige ligging met voldoende parkeerplaats. Het gehele jaar geopend. Creditcards welkom. Het ideale hotel voor de veeleisende gast. Ontdek het verschil!
Kamers: 30.

Hierboven kan je een waardering geven en / of geef je mening in een reactie hieronder. Graag eerst even registreren voordat je reageert i.v.m. ongewenste berichten.

268430.jpg

Dit hotel online boeken

Laatst bewerkt:
Ik heb geen goed woord over voor dit hotel.

Ik heb vandaag getracht te boeken in dit hotel.
Aanvankelijk ging dit prima, en op mijn vraag of er ene baby mee kon werd er positief gereageerd. Het zou zelfs kosteloos kunnen (voor de baby dan).

Ik heb vervolgens via internet geboekt, en kreeg keurig een bevestiging. So far so good....

Vlak voor 5 uur kreeg ik dit mailtje.....

Geachte meneer Veen,

Ik moet u helaas melden dat de reservering toch niet door kan gaan in verband met de baby.
Succes met het vinden van een ander accomodatie.

met vriendelijke groet,
Hotel Hoogland
westerparkstraat 5
2042 AV Zandvoort
the netherlands

Op zich helder, echter in strijd met hetgeen verteld aan de telefoon. Ik heb gebeld en uitgelegd dat ik de mail niet begreep.

Ik kreeg de volgende reactie...
"Ik heb met mijn baas overlegd en er kan geen baby in het Hotel"
Toen ik vroeg waarom niet wist hij dit niet.

Ik vroeg of ik de baas misschien kon spreken voor een uitleg:
hij kwam aan de telefoon en ik citeer zijn reactie"
"Meneer het kan niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik: "Hallo mijn naam is Alwin, en u bent???"
hij:"de baas waar u om vroeg, ik moet er niet aan denken dat er hier een baby in dit hotel komt. straks breekt er brand uit.....
ik: " sorry maar ik vind dat u nog al onvriendelijk over komt, zo ga ik niet met mijn klanten om en vind het ook heel vervelend hoe u mij benaderd.....
Hij:"ja dat zeggen alle mensen die niet krijgen wat ze willen, maar goed ik heb geen tijd voor dit geneuzel u zoekt maar een ander hotel om te iriteren....!!!!"

Ik heb het gesprek maar beeindigd...... en zal bij dit hotel nooit een euro uitgeven.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan