Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

huisje te Leuven te huur voor zes maanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter kata
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kata

New Member
Hallo!

Ik zoek iemand die mijn (half gemeubeld) huisje voor zes maanden wil overnemen...Zelf vertrek ik vrij onverwachts naar het buitenland vanaf begin augustus.

Wanneer? begin augustus 2007-eind januari 2008

Waar? in de Spaarstraat, op 5 minuten wandelafstand van het station van Leuven. Rustige straat, nauwelijks verkeer, speelstraat in de zomer. Super dicht ook bij DCLA-jogging/atletiek-club, GB, Kesselse bergen, beste videotheek van Leuven (van horen zeggen, dus waar!), nightshop, etc.

Wat? Rijhuis, begin vorige eeuw met grote living, keuken,badkamer, keuken, veranda, tuin, tuinhuis, twee slaapkamers op de eerste verdieping, een (bewoonbare) zolderkamer op de tweede verdieping, een kelder, een zolder, een kleine garage. Wasmachine, keukengerief, basic meubels, etc. aanwezig.

Hoeveel? te bespreken (normale huurprijs is 630/maand +kosten)

Indien geïnteresseerd gelieve mij dan asap te contacteren: planckaert.katarinaATgmail.com (vervang AT door apestaartje!),

groetjes,
Katarina.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...