hulp gezocht voor All-In resorts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike05021984, 14 jan 2018.

1. Mike05021984

Mike05021984 New Member

Wij zijn op zoek naar een All-in resort , liefst Turkije / Egypte of Griekenland.
    Wij houden van hele grote resorts met verschillende zwembaden , waterpark mag altijd , vlak aan het strand , meerdere restaurants , ....
    Dus hoe groter het resort , hoe beter !

Heeft iemand goede suggesties? Ik ben reeds 2 x maal naar Turkijke geweest ( Aquafantasy hotel en Ali Bey resort) en deze zijn ons telkens goed bevallen !

We zoeken dus iets gelijkaardigs aan deze resorts.

ik heb uiteraard al veel liggen zoeken op internet , en heb al paar leuke resorts gevonden lijkt me ( bijv : Steigenberger Al Dau resort in Hurghada, Titanic resort in Belek,...)

Het lijkt me wel dat er in Griekenland niet echt zo hele grote resorts te vinden zijn zoals in Turkije en Egypte....

Iemand die goeie suggesties of tips voor ons heeft ? Alle voorstellen voor echt grote resorts zijn welkom!
    Alvast bedankt :)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie