Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Idee en gezelschap gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoekertje87

New Member
Hallo,
Ben 22, bijna 23, jarige meid, zonder reiservaring. Eind juni studeer ik, normaal gezien, af en vooraleer ik ga werken lijkt me dan ook het ideale moment om daar eens wat verandering in te brengen. En dit liefst ergens tussen begin juli en half augustus

Alleen, het ontbreekt me aan een idee en vooral, gezelschap. Dus, Ideeën, voorstellen of reisgenoten zijn altijd welkom. Ik sta open voor veel, maar een strandvakantie zegt me wel niets.

Hoi zoekertje

Wij hebben alleszinds wel wat gemeenschappelijke kenmerken. Ik ben nog niet zo lang geleden 23 geworden en studeer midden juni ook af, maar kga heel waarschijnlijk nog 2 jaartjes verder studeren. Ik heb eigenlijk nog geen idee van wat ik ga doen deze zomer.

Bedoel je met 'zonder reiservaring' echt 'niks'?

Ikzelf ben van regio Mechelen btw.

hallo iedereen
ik ben Bart en op zoek naar mensen met een jong hart . Na 4 jaar gescheiden en single wil ik de draad terug oppikken ...gewoon een paar dagen weg .
Ik wil rijden .. Frankrijk , Duitsland ( waar het zonnetje schijnt ) of nog andere voorstellen , kamperen , hotel .. oh ja ...de 30 voorbij bartdevos17@hotmail.com
C ya !

Grtz
Bart

Interrail deze zomer?

Hoi "zoekertje"!

Ik las je bericht op reisforum.info

Ik en nog iemand die ik heb leren kennen via een interrailsite (vrouw, 23 jaar) willen gaan interrailen eind juli (vermoedelijk 22 juli t/m 1 augustus), 11 dagen lang.

Wij zijn op zoek naar nog een leuke reisgenoot! Of meerdere natuurlijk!
We hebben het plan om vanuit Nederland naar Denemarken, Zweden en Noorwegen te gaan. Van stad naar stad (of ergens er tussenin). Plezier staat voorop! Lekker ontspannen, plezier maken en weinig verplichtingen.

We hebben nog niets concreets gepland (route ofzo). We willen binnenkort plannen gaan maken.Lijkt het je leuk om je bij ons aan te sluiten?

]Ik hoor het graag. Groetjes, DC (man, 29 jaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...