Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

iemand die mee wilt?

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM11425
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM11425

Guest
Hoi ik zou met een vriendin op vakantie gaan helaas heeft zij moeten annuleren door privé omstandigheden.
ik ben opzoek naar een vrouwelijke reisgenote 28 ™ 45 jr voor de periode (vanaf medio oktober, dit ivm opzegtermijn) ik
ik wil voordat ik aan een nieuwe baan begin eerst er even tussenuit. ik zou dan voor 8- 10 dagen naar een Turkse badplaats willen zoals
Bodrum, Fethiye, Alanya, Side etc, badplaats maakt niet veel uit zolang de zon volop schijnt!
ik heb geen voorkeur voor soort verblijf, een appartement of hotel maakt me niet uit. budget ligt rond de € 500, minder mag ook.
Aparte kamers of samen op een kamer maakt mij niks uit.
Het lijkt me heerlijk om lekker te liggen aan het strand, lekker te eten en te drinken, mee te doen aan watersport activiteiten, dagje naar het centrum te gaan,
lekker rond te varen etc. kortom een leuke vakantie zonder verplichtingen. interesse stuur een berichtje. Gr Emel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...