Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Iemand geintereseerd in een avontuurlijke reis ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JahJah

New Member
Hey,

Ben net afgestudeerd van de hogeschool en ik wil graag nog een laatste avontuurlijke reis maken voor het werkleven begint Omdat mijn vrienden voornamelijk voor het zon-zee-feest vakantie zijn is het moeilijk om iemand te vinden. Nu zie ik het ook niet zitten om alleen te gaan daarom dit bericht

Mijn plannen zijn niet concreet dus als iemand voorstellen heeft ?

Dacht zelf aan een soort backpack/roadtrip vakantie doorheen verschillende landen. Liefst regio Oost-Europa (Roemenie, hongarije,...) maar ben ook geïnteresseerd voor verder weg zoals het Amerikaans of Aziatisch gedeelte.

Stuur me maar een berichtje

Grtjs

Heey daar

ik ook hetzelfde probleem als jij, vrienden met andere plannen.
Dus ook ik nog geen reismaatje voor dit jaar.
Wat dacht van een avontuurlijk Inter-Rail vakantie door Oost Europa?
Lekker op avontuur met de back pack door het mooiste en goedkoopste deel van Europa, de Balkan
Vaak het mooiste weer en lekker eten en drinken, veel leuke steden en fijne terrassen voor de nodige vertier.
Lekker zwemmen in het heldere water van de Adriatische zee of lekker dansen in een club in Praag.
Alle ingredienten voor fantastische reis zijn aanwezig.
Dus ik zou zeggen, reageer maar en dan gaan we samen een heerlijke vakantie tegemoet.

Greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...