Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Iemand in voor een weekje zon,zee,strand en cocktails?( en een beetje actief)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kali

New Member
Hoi allemaal,
Ik ben hard toe aan een weekje(of iets langer) weg richting de zon, zee,strand. ( activiteiten doe ik ook graag )
Ik ga van de week boeken. Griekenland, Italie, Spanje? Ik vermaak me prima alleen, maar een reismaatje is altijd welkom!
Ik ga in de periode tussen eind augustus- 18 september ergens.
Ben 34 jaar en mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent en welke leeftijd je hebt, zolang je maar lekker nuchter bent ingesteld en houd van brabantse gezelligheid

Stuur me een berichtje en wie weet zitten we snel aan een lekkere cocktail op een mooi strand!

Bijlagen

• 5hrvatska2021.webp
    1.7 MB · Weergaven: 25
  • IMG_20191022_173305_402.webp
    1.2 MB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Hey! Heb je al een reisgenoot, ik ben 31 jaar en ook op zoek naar een zonvakantie.. beetje lastminute maar ik wil 5 sept vertrekken.

Ik hoor graag van je! Groetjes maureen

hoihoi,

Ik vlieg 3/9 naar gran canaria met een vriend. besloot last minute mee te gaan. Ik wens jou een mooie reis wellicht tot de volgende! groetjes kalinka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...