iemand mee op avontuur in the pacific northwest region USA september?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leendert

New Member
Mijn reisgenoot heeft het helaas laten afweten dus nu ga ik alleen rondtrekken! gezelschap ik dus zeker welkom ;) man/vrouw groot/klein bruin/geel/blauw homo/hetero/bi/onbepaald het maakt allemaal niets uit! als je maar vriendelijk bent :)
Zelf ben ik een 22jarige jongen die geografie studeert in Brussel

Mijn vliegtuig landt in Seattle op 8 september en vandoor moet alles nog wat bekeken worden.
29 september keer ik terug huiswaarts natuurlijk ben je zelf vrij om te beslissen wat je doet.

Liefst wil ik met de rugzak rondtrekken en van zoveel mogelijk natuur genieten. Heb je een rijbewijs en wilt graag een auto huren ben ik ook zeker en vast met akkoord en deel ik graag mee in de prijs ;)

Ik heb zelf een jaartje in Oregon gewoond in een gastgezin toen ik 17-18 jaar was. Wil dus wel heel graag men gastfamilie waar ik een heel goeie band mee heb gaan opzoeken. Ze wonen in Portland en kunnen zeker en vast voor gratis verblijfplaats zorgen :) En heel wat local tips!

Sorry dat je nog zo last minute een ticket zal moeten boeken maar misschien vind je een goeie deal! je mag me zeker aanspreken aangaande tips voor goedkope tickets.

contacteer me op facebook dat vind ik gemakkelijker en weten we ook een beetje van elkaar hoe we eruit zien :)
naam: Leendert Plaetinck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan