M mila86 Member 28 jan 2023 #1 Ik wil in september/oktober naar zuidkorea of japan of miss beide. Ik zoek iemand die af en toe lekker wat wil gaan eten of leuke plekken wil bezoeken. Ga voor de eerste x solo dus wil wel zelf het land ontdekken maar af en toe gewoon leuk om dingen samen te doen. Ben 37 kom uit NB
Ik wil in september/oktober naar zuidkorea of japan of miss beide. Ik zoek iemand die af en toe lekker wat wil gaan eten of leuke plekken wil bezoeken. Ga voor de eerste x solo dus wil wel zelf het land ontdekken maar af en toe gewoon leuk om dingen samen te doen. Ben 37 kom uit NB
K Kelly 91 New Member 11 feb 2023 #2 Beste Mila, Ben jij nog opzoek naar een reisgenoot? Het lijkt mij ook super om Zuid-Korea of Japan te bezoeken. Ik vind het altijd fijn om de cultuur op te snuiven in een land doormiddel van plaatsen te bezoeken en lokaal eten te proberen. Zelf ben ik 31 en kom uit Rotterdam. Groetjes
Beste Mila, Ben jij nog opzoek naar een reisgenoot? Het lijkt mij ook super om Zuid-Korea of Japan te bezoeken. Ik vind het altijd fijn om de cultuur op te snuiven in een land doormiddel van plaatsen te bezoeken en lokaal eten te proberen. Zelf ben ik 31 en kom uit Rotterdam. Groetjes
M mila86 Member 11 feb 2023 #3 Hi kelly, Staat nog steeds op de planning. Ik heb nog niks geboekt dus alles staat nog open
R Rayo New Member 16 mrt 2023 #4 Hey Mila en Kelly, alles goed? Was benieuwd of jullie al samen plannen hadden? Groetjes Rayo
M mila86 Member 17 mrt 2023 #5 Hi Rayo, Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reismaatje. Ik kan dit niet uit je naam halen.
R Rayo New Member 17 mrt 2023 #6 Hey Mila, okey begrijp ik. Nee ben een jongen. Zal ik het hierbij laten. Veel plezier alvast. Groetjes Rayo
Hey Mila, okey begrijp ik. Nee ben een jongen. Zal ik het hierbij laten. Veel plezier alvast. Groetjes Rayo