Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Iemand voor natuur(foto)-daguitstapjes in België tijdens de schoolvakanties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieven79

New Member
Hallo,

Ik zoek iemand die met mij af en toe (of eenmalig) een daguitstapje wil maken in Vlaanderen of de Ardennen of net daarbuiten. Ik doe dit regelmatig met mijn vriendin, maar in de schoolvakanties, wanneer ik verlof heb (ik werk in het onderwijs), moet zij meestal werken.

En ik heb een vriend waarmee ik dit ook regelmatig deed, maar die zit voor onbepaalde tijd in het buitenland.

Ik ga graag naar natuurgebieden, niet alleen om er te wandelen of te fietsen, maar ook om natuurfoto's te maken. Indien je zelf ook graag de natuur fotografeert, mag je zeker contact op nemen!

Specifiek zoek ik iemand om morgen of overmorgen (21 of 22 april) een halve dag te fietsen in de buurt van turnhout (trein + fiets naar turnhout kost maximaal 21,40 eur) en enkele mooie natuurgebiedjes in de buurt te bezoeken en wat foto's te nemen.

Als je geïnteresseerd bent stuur me dan een mailtje: lieven.roesems@telenet.be of laat hier een berichtje op het forum...

En wie weet tot binnenkort!

Lieven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...