Iemand vrij laatste helft van mei?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sbenme

New Member
heyhey,

Ik ben op zoek naar iemand die in de laatste 3 weken van mei zin heeft om een stapje in de wereld te zetten. Heb nog niet echt iets op het oog dus sta open voor alle suggesties!
Ik ben niet echt het zon-strand type dus wel op zoek naar iets met meer afleiding ;-)...
Als jij in die periode ook vrij bent en nog op zoek bent naar iemand om de wereld onveilig te maken, geef je maar een seintje :-)!

Haat het eigenlijk om zo een profiel up te daten... :-)
Maar hier wat meer over mezelf.. Ben 28 en woon in Kapellen..
Ben iemand die ambitieus is en weker hogerop wil geraken maar wil tegelijk ook genieten van het leven. Ik ga eigenlijk liever gezellig op cafe dan echt elk weekend uitgaan tot in de vroege uurtjes.. Probeer ook graag nieuwe resto's en heb een zwak voor leuke koffiehuisjes (vraag me niet waarom maar vind het zalig om op een zondagmiddag bijvoorbeeld met een vriendin ne koffie te gaan drinken). Verder ben ik ook wel altijd te vinden voor een filmpje, ben wel niet zo voor superromantische films of sience fiction...
Verder ben ik echt een reisfanaat maar is jammergenoeg niet altijd simpel om juiste reispartner te vinden.. Wat reizen betreft ben ik geen zon-strand type.. ben zot van de zon maar wil zeker wat actie op mijn reizen en cultuur en ben ook geen luxe beestje.. dus geen 5 sterren hotels voor mij...

Weet niet of je dit een beter beeld geeft natuurlijk.. maar laat me maar weten als je iets specifieks wilt weten oke..
Ciao

Cambodja

Hey,

Ik zoek een reisgeno(o)t(e)(n) voor een reis naar Cambodja, +/- 3 weken. Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen op [email protected], dan stuur ik je wat meer info.

Groetjes,

Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan