Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Iemand zin in een korte citytrip?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam

Member
Hey iedereen,

Deze zomer heb ik al een groepsreis geboekt (begin september) en ga ik nog op reis met de familie ook (tweede helft augustus). Dus que grote reizen zit ik wel goed. Maar aangezien het allemaal zo laat valt heb ik eigenlijk wel zin om nog een kort tripje te doen in juli/augustus (ook in het najaar is eventueel mogelijk, hangt er wat vanaf) Het zou dan zijn voor een weekend met dan eventueel nog een dag (of 2) extra ofzo (want moet nog beetje rondkomen met mijn verlof ook). Bestemming valt zeker te bespreken, heb op dit moment niet echt een voorkeur.

Als er mensen zijn die interesse hebben, laat maar iets weten en dan stemmen we wel een beetje af wat/wanneer/hoe we het zouden willen aanpakken; Ik stel voor dat we sowieso op voorhand dan al eens afspreken om te zien of het wat 'klikt' en daarna kan het dan snel gaan.

Iemand geïnteresseerd?

Hey John,
Ik wil zeker niet grof zijn ofzo, maar ben eigenlijk meer op zoek naar mensen min of meer binnen mijn eigen leeftijdscategorie. Sorry he.

Hey, ik heb ook al een groepsreis geboekt deze vakantie ( 1 juli- 5 augustus)

Even kort over mezelf
Ik ben 21 ik ben nu eigenlijk 2 jaar aan et werken mazr ben van plan om ik september tetug naar school te gaan ( nog verder studeren hogeschool) maar ik wil dus geaag nog een kortere vakantie tusse 5 augustus en begin schooojaar

Augustus wordt voor mij moeilijk, zit al een beetje vol.

En John, je hebt volledig gelijk, ik had dat beter in mijn beginpost gezet. Maar blijkbaar kan je hier een openingspost niet wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...