Iemand zin om naar Cambodja te gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonas1976

Member
Hellow,

Ikzelf ven 32j. en uit Gent (met accent :) )
Zelf heb ik vorig jaar india gedaan, daarvoor nepal en daarvoor Thailand (West & Zuid), en zou dit jaar Oost Thailand willen doen en Cambodja en als het nog lukt Laos erbij nemen met de rugzak. Dit in 3 tot 4 weken (maar steekt niet zo nauw).

Ik reis graag via alle mogelijkse transportmiddelen die de locale bevolking gebruikt, een stukje buiten het toeristische, en wil dit graag terug volledig zo doen, en mss. een weekje per motor door Cambodja trekken (heb wel geen rijbewijs daarvoor maar daar doen ze daar niet zo moeilijk over) en daartussen zou ik ook wel enkele dagen de beach erbij nemen. Heb niet de gewoonte van met een strakke planning te werken als ik op reis ga, we zien wel hoever we geraken en als de tijd over is, keren we terug.

Plan B is de VS (als de dollar zakt naar 1.45), een camper huren en vertrekkende vanuit california de volledige nevada toer te doen.

Als er nog iemand tussenzit met nog een beter voorstel, SHOOT!

Ik heb wel geen zin om via een organisatie te gaan, een trotter en men rugzak zijn meer dan voldoende voor mij.

Groeten,
Jonas

Laatst bewerkt:
Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules of landen zijn natuurlijk ook mogelijk. Zelf zijn mijn vrienden niet te vinden voor zo'n reis en kunnen ze niet zo lang verlof nemen op het werk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

reisgenoot

Hellow,

Zelf heb ik vorig jaar india gedaan, daarvoor nepal en daarvoor Thailand (West & Zuid), en zou dit jaar Oost Thailand willen doen en Cambodja en als het nog lukt Laos erbij nemen met de rugzak. Dit in 3 tot 4 weken (maar steekt niet zo nauw).

Ik reis graag via alle mogelijkse transportmiddelen die de locale bevolking gebruikt, een stukje buiten het toeristische, en wil dit graag terug volledig zo doen, en mss. een weekje per motor door Cambodja trekken (heb wel geen rijbewijs daarvoor maar daar doen ze daar niet zo moeilijk over) en daartussen zou ik ook wel enkele dagen de beach erbij nemen. Heb niet de gewoonte van met een strakke planning te werken als ik op reis ga, we zien wel hoever we geraken en als de tijd over is, keren we terug.

Plan B is de VS (als de dollar zakt naar 1.45), een camper huren en vertrekkende vanuit california de volledige nevada toer te doen.

Ik heb wel geen zin om via een organisatie te gaan, een trotter en men rugzak zijn meer dan voldoende voor mij.

Groeten,
Jonas

Hey Jonas

Ben vlotte meid uit West-Vlaanderen (28), op zoek naar reispartner om in oktober 3 weken rond te trekken. Heb zelf wat reiservaring: sri lanka, peru, bolivia, india en nepal. Deze waren telkens wel begeleid (bv koning aap) Wat ik verwacht van een reis is een goeie mix van natuur en cultuur. Lokale bevolking schrikt me zeker niet af, integendeel!!
Had je een budget in gedachten?
Groetjes
Ellen
Je kunt contact met me opnemen via [email protected]

Hej Jonas,

Argentinië is geen optie?! Blijkbaar een Aziëfan....

Volgend jaar Californië zie ik alvast zitten!

Hellow,

Groeten,
Jonas

Hey,

Als 30 jarige Brusseles 'zonder accent' :wink: ben ik wel in voor een beetje avontuur, en zeker als het richting Azie gaat. Nepal, Thailand en India zijn mij al niet meer vreemd, en Laos en Cambodja staan nog op mijn verlanglijstje.
Ik zou graag in het najaar die richting uitgaan, en ben nu ik terug single ben op zoek naar een leuke reisgezel.
Vroeger ben ik al een paar keer met Koning aap meegeweest, maar heb nu meer zin om te gaan en staan waar ik wil.
Wanneer zou jij graag vertrekken eigenlijk?
September of oktober zijn mijn favoriete reismaanden.
Ik kan al zeggen dat ik op zoek ben naar een snuifje cultuur, een vleugje natuur , een scheutje avontuur, en een cocktail van vertier en plezier, dus laat maar weten wat jouw plannen zijn.

Groetjes, Leen

Zuid Oost Azie

Hi

Ik ben van dit academiejaar afgestudeerd en nu opzoek naar werk...nu ja, afgestudeerd. Ik heb eerst een bachelor Event en projectmanagement gedaan in Antwerpen, en daarna een Banaba toerisme aan het Coloma in Mechelen. ik heb ook heel lang gewerkt als werkstudent in deze sector. Sinds ik toerisme ben gaan studeren vond ik dat ik ook een aangepaste studentenjob nodig had en ben ik op de luchthaven gaan werken bij Brussels Airlines als assistant check in en bij Axicom. (assistentie van passagiers van a tot z). Dit academiejaar ben ik begonnen aan de master in toerisme aan de Kul, maar dat is helaas niet gelukt. In januari ben ik gestopt, heb dan zeven weken gewerkt als receptionist (vervangen zwangerschap) en dan een maand vertrokken naar Thailand. Sinds twee weken ben ik terug.

Ik woon dus in Kontich, ben ook de oudste van drie kinderen. Hier thuis loopt ook nog een kat rond...lol...ik woon dus nog thuis, en ben niet van plan snel weg te trekken. Door de jaren heen heb ik niet veel tijd gehad voor hobby's. Ik heb altijd veel gewerkt tijdens de week en vakanties. Ik had dit geld nodig voor mijn scooter te betalen en onderhouden, maar vooral voor te reizen. Ik ga elk jaar skien met vrienden, probeer één citytrip te doen ook met vrienden (soms met ouders) en een zon, zee en strand vakantie...Binnen europa. Drie keer heb ik ver gevlogen, twee jaar geleden een maand naar California met vier vrienden, we hadden een Amerikaans motorhome gehuurd en rondgetoerd...enkele New York het jaar daarvoor en dit jaar een maand naar Thailand met een maat.

Mijn plannen voor volgend jaar zijn drie maanden te reizen in Zuid Oost Azie, ik neem de regio heel breed, welke landen en regio's maakt voor mij niet uit. In de maand februari ga ik rondreizen met mijn partner, voor de maand maart zoek ik een reispartner, en tijdens de maand april komen er twee vrienden af waarmee ik ga rondreizen. Dus het zou zijn voor de maand maart ongeveer dat ik iemand zoek.

Backpakken is voor mij rondreizen met de rugzak van goedkoop budget hotel naar hotel. Als vervoermiddel voor korte afstanden bus, trein en voor de lange afstanden het vliegtuig. Met de low cost carrier Air Asia kan je goedkoop rondvliegen. Hoofdzakelijk cultuur en natuur en hier en daar een dagje strand om te genieten van de zon. Soms snel reizen om veel te zien, maar soms ook de tijd nemen om alles te laten inwerken.

Voila, nu heb jij ook een idee...en voor de moment ben ik druk opzoek om werk te vinden, te sparen en terug op reis te vertrekken...

Groet
Nils

reis juli 2009

Dag Jonas,
Ook uit Gent. 33 jaar.
En op zoek naar grote reis in juli/ augustus voor een week of 4.
Dacht eigenlijk naar Ladakh te gaan, trektocht te doen.
Blijkbaar heb jij dit reeds gedaan?
groeten!

cambodja

hallo
ben jij nog steeds van plan om naar cambodja (of US) te gaan?
ik wil ook heel graag een paar weken op reis gaan en door omstandigheden sta ik er dit jaar alleen voor, dat zou een mooie uitdaging zijn, maar liever toch met 2 (of meer)
ik ben 26 en woon in Gent, ik ben een slechte planner dus als ik op reis ga laat ik me leiden door wat op me afkomt
ik ben nog steeds alle mogelijkheden aan het onderzoeken, maar ik zag je berichtje en dacht: es zien wat dat geeft...
sofie

...

Hey Jonas,

Wa is de stand van zaken :-)? Thaïland/Cambodja /formule spreekt wel aan ...
Zelf vorig jaar nog naar Nepal nog geweest...

Je kan me ook bereiken op [email protected]

grtz
Riccardo (1972)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan