Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

ijsland 27 augustus tot 5 september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske88

Member
twee jonge gasten boekten zojuist een vlucht richting ijsland op bovenvernoemde data. en dat onder 170 euro! say what?

plan is om de tentjes mee te pakken en de natuur in te trekken en het ganse eiland rond te rijden. hiervoor zoeken we nog reisgenoten. dappere vrouwen of mannen die het aandurven... het leven is voor de rappe dus go! gelieve mij te pmen.

even ter infwe zijn twee westvlamingen van 22 en 26.

Westvlamingen zijn blijkbaar avontuurlijker! . We zijn nog altijd op zoek! Ik weet niet hoe lang de prijzen zo laag zullen zijn dus First come First serve!

Elaba! Ik wil wel heel graag mee! Is het aanbod nog steeds geldig? Laat mezelf eerst is voorstellen: Ik ben Mariam, een 21 jarig meisje dat in antwerpen woont maar in Leuven studeert. Ik hou heel graag van reizen en wil zo veel landen als mogelijk is gezien hebben. De meeste van mijn vrienden beginnen nu al te studeren voor de herexamens terwijl ik er geen heb dus niemand heeft eigenlijk nu tijd om mee op reis te vertrekken. Laat me zeker iets weten via PM.
Dikke kus Mariam

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...