IJsland (5-14 dgn Eind mei- Sept)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thymdavia

Member
Reisgenoot gezocht voor ontdekking van IJsland (5-14 dagen) in periode Eind Mei-September. Weet nog niet of ik groepsreis, Induviduele reis wil, houd zelfs optie open om vliegticket te boeken met Hotel of B&B om daarna de tijd zelf in te vullen.

Over mij, Man 35 jaar, beperkte reiservaring, met regelmaat op bezoek bij vrienden in UK, En afgelopen zomervakanties gevierd rondom Bodo, Noord-Noorwegen. Wellicht dat ik hier dit jaar terugkeer in de zomer. Dit laatste heeft me nieuwsgierig gemaakt naar IJsland.

Dus interesse? ik zie graag een reactie.
Evt. tips zijn ook altijd welkom

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nav uitblijven van reactie, en tegenvallende aangeboden pakketreizen, ik deze wens een stukje heb opgeschoven. Ipv daarvan heb ik een singlegroepsreisje naar New York, Washington, Niagra Falls bij Fox geboekt in mei, met als uitgangspunt, mijn gewenste IJsland tripje op een later moment uit te voeren. Op zich wel jammer, want naast jouw post heb ik middels een ander forum, nog een pm gekregen dit weekend dat een dame de genoemde trip naar IJsland wel zag zitten. Helaas moet ik wederom aangeven, dat ik reeds een andere trip geboekt heb en gedurende het voorjaar voorzien ben. Wel jammer, ik denk dat we er zeker een leuke trip van konden maken. Ik hoop dat je op een later moment ook nog geïnteresseerd bent. Anders gezegd, mocht je zelf concrete plannen hebben tussen deze zomer en 1e helft volgend jaar, wat in lijn ligt met mijn initiatief, zie ik graag een berichtje, wellicht dat ik dan alsnog een gaatje kan vinden om onderdeel van deze trip te worden. Mocht de wens er zijn, kan ik je misschien wel met de dame in contact brengen die mij via een ander forum een pm gestuurd had. Dan sta je toch niet geheel met lege handen.

Even off the record, de wens van mijn eerste post bestaat nog steeds, maar dat zal hem dit voorjaar helaas niet meer worden. Bedankt voor je reactie.

Hey,

Ik ben zeker geïnteresseerd om deze trip op een later tijdstip te organiseren! Lijkt me zeker leuk om niet alleen te moeten reizen.
Veel plezier alvast in NY! Heb je al ervaring met fox?

Nee absoluut niet, op mijn trips naar UK en Noorwegen na heb ik weinig reiservaring, wat ik nu wel in een soort van sneltreinvaart wil inhalen. Heb ook nog nooit met Fox gereisd, maar de recensies van bekenden zijn top, Ook geen fan van georganiseerde reizen, wordt een uitdaging voor me, maar goed een keertje gek doen en iets nieuws een kans gunnen, why not. Wellicht kom je zo nog eens ergens.

En alleen reizen, is ook maar alleen, ben er van overtuigd dat je meer kwaliteit haalt uit een gezamelijke trip.

P.S. ben btw wel een Hollander...;)

Top, was iets wat ik wel wilde vermelden. had in eerste instantie toen ik me aanmeldde voor de website niet zo snel door dat het voornamelijk een Belgisch Forum was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan