Ijsland augustus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lise
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lise

Well-Known Member
Hallo iedereen,

We zijn 3 twintigers die in augustus een roadtrip door Ijsland plannen tijdens de 2e en 3e week van augustus. Het plan is om ter plaatse een auto te huren zodat we de vrijheid hebben op mooie plaatsen te stoppen als we daar zin in hebben. We zouden overnachten in hostels en ook een tent meenemen om te kunnen kamperen in de natuur. Zoals de meeste toeristen daar willen we wandelen (geen trekkings), baden in warm water, verwonderd zijn door de natuur, ...

Het lijkt ons leuk nog een 4e persoon te vinden om ons te vervoegen. Als je je aangesproken voelt, stuur dan zeker een bericht!

Hoi Lise

Zijn jullie nog opzoek naar een 4 de persoon? Ik wil dit jaar ook heel erg graag opreis gaan en IJsland spreekt me ook wel aan. Ik kan kiezen wanneer ik mijn verlof neem dus normaal gezien is augustus geen enkel probleem.

Overnachten in hotels en tent vind ik ideaal net als dingen te doen zoals de meeste toeristen doen :-)

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Groetjes
Mieke

Nog steeds op zoek naar reisgenoten! Wie graag verder van ideeën wisselt, mag zijn/haar e-mailadres in privébericht sturen. Dan kunnen we makkelijker afspreken.

hej

[email protected] , een vriend en ik zijn nog op zoek naar 2 mensen voor Ijsland.
Wel wat later op het jaar, ik kan in de zomer geen vakantie nemen omdat mensen met kinderen voorrang krijgen.
Als je wilt dan kan ik je in een mailtje uitleggen wat wij verwachten van de reis en dan kan je zien of dat van jullie er mee te combineren valt of niet...

Mathias

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan