ijsland begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue lagoon

New Member
Hallo,

In de eerste 14 dagen van augustus maken we een 10 daagse rondreis in IJsland. Bedoeling is om met een huurwagen het hele eiland rond te trekken. Slapen doen we in kleine boerderijen, bij de lokale bevolking.

Voorlopig zijn we nog maar met drie en vermits onze wagen over 4 plaatsen beschikt, zijn we dus nog op zoek naar een avontuurlijke reisgenoot/reisgenote.

Zelf zijn we drie prille dertigers die vinden dat leeftijd niet zo'n rol speelt.

Als je dus geïnteresseerd bent, laat hier een boodschap achter zodat we verder kunnen afstemmen.

Grtz

Blue Lagoon

reis

Hallo blue lagoon

Ik ben zelf 31 jaar en was van plan een reisje te maken begin augustus. Alles ligt open: bestemming, gezelschap,.. Ik ben sportleerkracht en heel de maand augustus vrij. Ik ben volop bezig met renovaties aan mijn huis in Antwerpen. Dus als ik maar gewoon even tot rust kan komen weg van alle stof en puin dan ben ik al content. Hebben jullie een gedacht van de uitgeven voor deze 10daagse? Mijn budget is niet oneindig met al die werken.
IJsland is niet direct een bestemming die spontaan bij me zou opkomen maar waarom niet...
grts Liezl

Hallo blue lagoon

Ik ben zelf 31 jaar en was van plan een reisje te maken begin augustus. Alles ligt open: bestemming, gezelschap,.. Ik ben sportleerkracht en heel de maand augustus vrij. Ik ben volop bezig met renovaties aan mijn huis in Antwerpen. Dus als ik maar gewoon even tot rust kan komen weg van alle stof en puin dan ben ik al content. Hebben jullie een gedacht van de uitgeven voor deze 10daagse? Mijn budget is niet oneindig met al die werken.
IJsland is niet direct een bestemming die spontaan bij me zou opkomen maar waarom niet...
grts Liezl

Hallo Liezl,

Hieronder vind je de reis die we zouden willen maken en waarvoor we dus nog een vierde reisgenoot zoeken:
http://www.ijslandreizen.be/reizen/...to--9-dagen/omschrijving?r=634770263253510000

Qua budget hopen we om binnen de 2000€ te blijven.

Als je nog vragen hebt, kan je me contacteren op [email protected] (daar gaat dus mijn alias :-)

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan