Ijsland Noorderlicht december

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matti23

New Member
Twee vrienden en ikzelf zijn op zoek naar een vierde person (M/V) die met ons meewilt naar Ijsland.
Wij zouden graag het noorderlicht opzoeken daar. Ik heb al alle prijzen opgezocht en berekend (vlucht, verblijfplaats, auto huren). We zijn 30 - 28 - 26 jaar oud. Ik ben altijd bereikbaar op [email protected].

Hey Mathias
Jullie reizen in december? Welke data?
Wat staat nog op de planning buiten het noorderlicht spotten? :)
Grtjs! Maureen

Hey

8-15 december is de week dat wij dachten te gaan. Ik heb al alles qua prijzen berekend, ik kan het je even doorgeven als je wilt? We hebben niet heel veel gepland buiten noorderlicht, wegens dat je nooit weet wanneer je dat kan zien. Maar we willen sowieso naar de blue lagoon natuurlijke bronnen gaan. Wat wij gereserveerd hebben om het noorderlicht te zien heeft invloed op hoe we veel van onze week gaan spenderen .

M1tti

Hey!

Die week gaat voor mij helaas niet lukken. Ijsland staat hoog bovenaan mijn lijst om naar toe te gaan. Moet prachtig zijn! Het noorderlicht is de moeite! Ik heb het gezien toen ik in Zweden was. Je moet wat geluk hebben maar tijdens een week in de wintermaanden zullen jullie zeker de kans krijgen om het te bewonderen.

Grtjs! Maureen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan