Ijsland Noorderlicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

KatBat

New Member
Hallo,
Ik zou supergraag het noorderlicht eens willen zien in Ijsland. Laatste week van september en/of eerste week van oktober. Ikzelf kan wegens blessure geen lange trektochten ondernemen, maar hou wel van afwisseling en actie: eens gaan paardrijden, walvissen en haaien en zo spotten, naar de geisers, ... Mogelijkheden zat in Ijsland om te relaxen en toch actie te hebben. Welke andere relaxe reisgenoot heeft hier ook zin in?

Groetjes,

Katrijn

Hallo,
Ik zou supergraag het noorderlicht eens willen zien in Ijsland. Laatste week van september en/of eerste week van oktober. Ikzelf kan wegens blessure geen lange trektochten ondernemen, maar hou wel van afwisseling en actie: eens gaan paardrijden, walvissen en haaien en zo spotten, naar de geisers, ... Mogelijkheden zat in Ijsland om te relaxen en toch actie te hebben. Welke andere relaxe reisgenoot heeft hier ook zin in?

Groetjes,

Katrijn

Dag Katrijn,

het lijkt mij een interessante trip! Ijsland is ook een reis dat op mn to-dolijstje staat, naast zoveel andere ;-)
En in Ijsland kan je idd relaxen en ontspannen.
Voor mij past enkel de eerste week van oktober.
Ik ben een jongeman van 26 uit de buurt van Gent.
Als je nog vragen hebt, vraag maar!

Groeten,

Toon

Hey Toon,
Ja he, hoe meer ik opzoek over Ijsland hoe enthousiaster ik word. Tof dat je ook enthousiast bent. Oktober kan perfect voor mij, stuur gerust mailtje.

Groetjes,

Katrijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan