Ik ben op zoek naar een partner, mogelijk rond dezelfde leeftijd, om naar Ijsland voor max. 10 dagen af te reizen. Om daar eventueel een auto te huren en zelf een beetje te beslissen wat te bezichtigen. Ik ben niet zo'n planner!
Wie ben ik?
Een 23 jarige spontane griet die houdt van avontuur, heel sociaal, zot van cultuur en natuur, ben een hobbyfotografe en sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik heb eventueel wel interesse om je te vergezellen. Mijn resterende vakantiedagen dacht ik op te gebruiken in oktober, november of december.
Aangezien ik vrij impulsief durf te beslissen, heb ik nog geen idee naar waar en voor hoelang ik zou vertrekken.
Ijsland is wel een aanlokkelijk land om eens te verkennen. Het schijnt daar prachtig te zijn!
Een auto huren lijkt me daar wel noodzakelijk.
Ikzelf ben een 24-jarige jongen uit het Leuvense. Sociaal, sportief, steeds goedgezind en altijd te vinden voor een gezelschapsspel, een avondje op café of een vakantie naar het onbekende.
Ik ga je moeten teleurstellen. Ik heb mijn plannen voor ijsland uitgesteld naar volgend jaar, wegens te weinig verlof. Ik ga dan wrs voor 2-3 weken daar rondtrekken.
Maar in van 14-23 november heb ik nog verlof dus er zijn nog andere opties, citytrip ofzo!
Ik ben ook nog aan het zoeken naar een reisgenoot om een citytrip en/of verre reis te doen. Wanneer maakt niet uit, ik kan nog 3 weken verlof nemen dus je mag me altijd iets laten weten . Ik ben zelf 28 jaar en afkomstig van Herenthout. Groetjes!
Hey Shana ,
Nog steeds van plan een city trip te doen en toevallig nog op zoek naar iemand om mee te gaan?
Ik kan nog op city trip van 16 tot 20 november
Eventueel kunnen we samen gaan of met een klein groepje gaan ?
Groetjes Marjan