Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ijsland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry voor het wat latere antwoord, maar ik zal er helaas niet bij kunnen zijn. Laat eventueel weten wat er beslist wordt, want ik blijf geïnteresseerd!

Misschien een volgende keer

Hallo,

Ik zie dat er toch weinig interesse is. Ik haak helaas ook af. Ik denk dat ik een andere reis zal doen in juli. Als jullie info willen over IJsland, kan ik altijd de link naar onze website van toen geven. Ik denk dat hij nog bestaat. Ik kom morgen niet. Groetjes, Aagje

Hallo, ik ben ook wel geïnteresseerd, heb zelf een 4*4, maar het is mss beterkoop om met het vliegtuig naar daar te gaan en er eentje te huren.
Mijn verlof is ook in juli maar wanneer weet ik nog niet precies.

Groetjes Filip 37j
Hi Flipper
Je kunt rijden tot Denmarken en dan je auto op ferry zetten tot in Ijsland...ik ken de prijzen niet, maar wel dat je op de ferry ook kunt slapen ( er zijn couchettes).

Groetjes
Gecko

Hoi,

intussen reeds enige tijd het idee om deze zomer is naar Ijsland te trekken, oa "geinspireerd" door filmpjes als deze :

http://www.een.be/programmas/vlaand...ist-rond-op-het-eiland-van-ijs-en-vuur-deel-1

De zomer komt dichter dus stilaan tijd om wat concretere plannen te maken......en na enkele jaren geleden een fijne Amerika reis gemaakt te hebben met mensen die ik hier ontmoet heb nu dus opnieuw hier terecht gekomen

Wie ben ik ? Een vrolijke spontane kerel van 33 lentes uit Vlaams Brabant.
Ideaal lijkt me een groepje van drie a vier mensen (= een grote auto).
Periode : ik ben vrij vanaf 05 juli en moet het weekend van 25 juli terug thuis zijn. Een tweetal weken lijkt me prima.
Indien er nog mensen geinteresseerd zijn, niet twijfelen en laat iets weten !!!

Je kan me ook via mail bereiken op rbergier@hotmail.com

Groetjes

Hi Allemaal

Er is een nieuwe site verschenen in de "Directory", om jullie vakantie zo speciaal mogelijk te maken, zonder jullie bankrekening failliet te verklaren : bij "Agrotourism" vinden jullie "Icelandic Farm Holidays", juist geplaatst.

Verken IJsland met de "locals".

Groetjes
Gecko , Guimaras Island, Filippijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...