Booking.com

IJsland

stevend

New Member
Hallo,

We zijn van plan om volgende zomer een rondreis te maken door Ijsland.

Is het best dit te doen met een reisorganisatie (individuele rondreis), of is het te doen dit volledig zelf te plannen en de logies zelf te zoeken?

Groeten

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Dat hangt van jou af, het is zeker zelf te doen. Maar dan heb je wel wat voor te bereiden natuurlijk.
En je moet dan een auto huren en b&b / hotel / hostel boeken.

Als je dat niet ziet zitten boek je beter een georganiseerde rondreis.

stevend

New Member
Heb al wat opzoekwerk gedaan (vluchten, auto, hotel / B&B op de route), en dan kom ik toch 500 Euro/pp lager uit dan het reisbureau. Toch aanzienlijk.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
500 Euro valt nog mee vind ik, Dat is niet zo veel verschil. Denk er ook aan dat je vervoer van en naar de luchthaven nodig hebt en lunch en dinner...
Als je het zelf doet ben je wel flexibel natuurlijk, dat vind ik persoonlijk dan weer een groot pluspunt. Maar het is even wat werk om alles te plannen.

stevend

New Member
500 euro/pp is toch direct 20%. Ieder maakt zijn eigen rekening, maar van die 1000 euro kan ik nog een andere reis boeken.

Vervoer van/naar luchthaven is niet nodig, want huurauto wordt op de luchthaven afgehaald en ingeleverd.

In offerte reisbureau zitten de lunch & dinner ook niet bij, dus die kost moet je niet vergelijken.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan