Ik ben Bea en zoek een reisgenoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beatrice

New Member
Ik ga graag op vakantie ,heb een brede interesse ,zowel rondreizen ,strandvakanties ,city trips als cruises ,ik ben 61 en heb veel tijd :)

hoi Beatrijs,

Welke periode zou je kunnen of willen gaan ....en naar waar?
Mag ik mss ook weten uit welke regio je komt en wat je precies wil op reis.
Ik ben een deftige, vlotte hetero dame die iemand zoekt die vlot is, graag lacht
lekker eten, wat cultuur opsnuiven en van de zee houdt.
Laat maar weten.
Alvast bedankt.
Mvg,
Karin

oei das jammer mijn verlof ligt vast ...ja ben dan ook nog voltijds werkend...amaai al met pensioen...das wel geluk hebben....amai....
heb ook een partner hoor maar de kids moeten begin september weer naar school en wilde nog weekje weg
jammer dan.....toch bedankt voor je reactie

Hallo Beatrice, ik ben Sandra 48 jaar en ik zoek een reisgenote voor een vakantie in november naar Curacao. Ik ga zo'n 9 dagen en vermoedelijk rond 14 november. Het is een reis met 3 feestavonden waarbij eentje openbaar in Willemstad en andere bij hotel. Is gewoon gezellig met optredens en duurt meestal van uur of acht tot elf. Niks moet en ik ga vooral om te relaxen en dit is dus ook geen groepsreis. Je kunt voor meerdere data boeken en het is altijd een super resort. Ben ook al meegegaan naar Ibiza en Turkije was echt top! Wil vooral relaxen wellicht jij ook en af en toe ergens heen bijvoorbeeld Willemstad.
Niet het hele eiland rond. Vlucht is vanaf Amsterdam

Hoor het graag dan kunnen we misschien afspreken! Het is al haast vol. Graag je reactie.

Groetjes,
Sandra

Hallo Bea, ik heb onlangs ook een oproep geplaatst ivm een reisgenoot. Moest je nog opzoek zijn en je ziet het zitten hoor ik het graag van jou.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan