Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ik wil echt weg begin september

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukedame

Member
Hallo,

Aan alle vlotte eind-dertigers veertigers...wil je mee naar de zon....lekker relaxen....verlanglijstje, Kroatië, Italië
kleine hotels of b&b kan maar meer luxe mag en kan ook hoor...liefst met het vliegtuig, iemand die alles zowat kan regelen, de vlucht en het hotel/verblijf....ik wil echt weg....
Andere bestemmingen mag ook hoor....hou van de zee, de bergen, lekker eten, auto huren, savonds gezellige café opzoeken enz......sta voor veel open...ben een levens genieter...zelf kom ik uit Vlaams Brabant net op de grens met SinTruiden

Hallo, ik ben een dame van eind dertig. Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen en wil graag een weekje weg maar niet alleen. Ik hou heel veel van zon, lekker eten, uitstapjes,... Ik zag dat U ook al met de Blauwe Vogel op vakantie bent geweest. Ik heb er ook al een paar verre bestemming meegedaan. Nu hoeft het deze vakantie niet, Europa is voor mij oké en zelf een vlucht, hotel boeken is geen probleem. Ik kan helaas maar vertrekken half vertrekken. Ik hoor het wel,

kan je je verlof niet meer vervroegen? Ik kan het niet heb dit moeten vastleggen gezien een collega erna word geopereeerd7
Bedankt alvast voor je reactie

hallo,

lijkt Las vegas iets waar je interesse in zou hebben?
Ik zou willen gaan van 12/09 tot 17/09

intresse?

grtz

Ik kan die week geen verlof nemen, teveel mensen in verlof. De week van 20 augustus tem 1 september dat zou nog lukken.

Ik kan die week geen verlof nemen, teveel mensen in verlof. De week van 20 augustus tem 1 september dat zou nog lukken.

tja en bij mij staat verlof echt vast in de zomer kan ik op eens een extra dagje geen verlof pakken!

succes verder

doeidoei

hoi
heb je ondertussen al n maatje gevonden? k zoek ook n weekje weg te gaan,is al enkele jaarkes geleden,hou van zon zee relaxing terras wandelingske
k hoor t wel grtjs

allo Claire,

Kan je jezelf eens voorstellen aub? Ik weet toch graag vanwaar iemand is ....en je leeftijd? En ook welke voorstellen en verlangens je hebt qua reizen....ik ben afgelopen maand voor een weekje naar Cyprus geweest.
Gezelschap viel redelijk mee maar ook met momenten tegen, ze snurkte niet zei ze me...ik moest elke nacht in de zetel gaan slapen omdat ze snurkte daarom geniet mijn voorkeur ook een single kamer....en liefst
niet iemand die pas smiddags opstaan en niet elke avond als het dan pas lekker temperatuurtje is om 22h al slapen....graag iemand met pit en die echt wil genieten en ontdekken...rust afgewisseld met wat te zien
en te doen.....

graag je voorkeuren bestemmingen....Istrië is echt mooi....is bij een vlaamse uitbater ....laat maar weten hé merciekes doeidoei fijn weekendje alvast

Hallo
Ik eind 30 wil er ook tussen uit
Flexibel
Verzorgt
Eerlijk
Betrouwbaar
En houd van de zon
Prive zou ik mij indien mogelijk
Graag aan je voorstellen.
Gr

Beste Erik,

Graag had ik geweten vanwaar je bent en een foto van je gezien...ik zoek echt een vlot iemand iemand die net als ikzelf een levensgenieter ben.....
Kroatië geniet voorkeur...Istrië een b&b door vlaamse uitbaters is pas op met vier in bed op tv geweest (VTM)
Het is morgen al 01/08 moeten snel zijn hé en zien of er een klik is.....
Bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...