Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ik zoek een medereiziger voor natuurreis naar Alpen, Pyreneeën, Centraal Massief,...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieven79

New Member
Ik zoek een reispartner voor een reis met aandacht voor de natuur, naar de Alpen, Pyreneeën, Centraal Massief of andere leuke natuurbestemming in Frankrijk, Italië, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk of Slovenië.

Ik hou van een minimum aan luxe op reis en ben niet echt een kampeertype. M.a.w. ik kan wel genieten van een ontbijtbuffet en ga meestal op reis op basis van kamer met ontbijt. Ik blijf niet zo graag lang op dezelfde plaats, en hou er van een reis met 3 of 4 etappes met eigen of huurauto.

Ik heb zeer goede ervaringen achter de rug met het natuur-reisagentschap SNP (zie www.snp.nl) Op deze website vind je natuurreizen vanaf 500 euro, vervoer niet inbegrepen. Ik hou van (berg of andere) wandelingen (dagtochtjes, niet de hele reis stappen) in de natuur, maar wat cultuur is ook welkom en niet te vermijden wanneer je eens een stadje passeert.

Ik werk in het onderwijs en heb dus de schoolvakanties en zou graag in juli of augustus reizen. Qua vervoer neem ik meestal een huurauto als de afstand van thuis meer dan ca. 1200 km bedraagt. Voor langere afstanden neem ik liever de trein of het vliegtuig. Ik heb een auto ter beschikking en verlang dat mijn reispartner een rijbewijs heeft en bereid is ook (wat) te rijden, zeker wanneer we de wagen nemen om ter bestemming te geraken.

Wie geinteresseerd is, leer ik graag kennen via mail en als het goed loopt met een daguitstapje of weekendje naar de Ardennen of dergelijke, zodat we kunnen zien of we door ongeveer dezelfde reismibrobe gebeten zijn en of het zo'n beetje klikt.

Ik ben zelf een man (jongen) die 30 wordt in mei '09, wonende in Dilbeek, bij Brussel. Ik geef de voorkeur aan een vrouwelijke reisgenote van ongeveer mijn leeftijd (in de ruime zin).

Mensen die graag eens gaan wandelen in de Ardennen zijn ook altijd welkom om samen een daguitstapje of weekendje te doen...
Mijn mailadres is: lieven.roesems@telenet.be
Contacteer mij maar indien interesse!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...