Nepal, wauw, alleen de gedachte al doet mij wegdromen naar die mooie plek.
Men zegt altijd 'nergens beter dan thuis' maar ik heb het gevoel dat mijn thuis dan in Nepal moet liggen, er is namelijk geen andere plek waar ik mij zo goed voel als in Nepal. Ik ben er al 3x op vakantie geweest en denk dat er nog veel mooie reizen zullen bijkomen. Wel is er één groot nadeel aan Nepal. Ik ben er namelijk al veel te vaak 'in het zak gezet'. Pas dus op met oplichters, want ze zijn overal. Voor je het weet hebben ze je portemonnee mee of heb je veel te veel betaald voor een hotelletje. Dit gebeurd vooral omdat wij, als toerist geen besef hebben van de 'normale' prijzen in andere landen. Je mag er dus van uit gaan dat je veel te veel gaat betalen, ookal doe je er de helft van de prijs af. Wees jullie dus bewust van oplichters in het buitenland en informeer je over het land voor vertrek. Zoek op waar de oplichters zich ongeveer bevinden en hoe ze te werk gaan. je kan dit ook doen door
artikels te lezen online.
Ik wens je superveel plezier op je reis en moest je nog vragen hebben over mijn belevingen in Nepal kan je me altijd mailen op
victordecker80@gmail.com