Ik zoek een reisgenoot voor Nepal,chili,Iran,Madagaskar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flor van laer

New Member
Reeds 15 jaar probeer ik iets van de wereld te zien als backpacker,steeds met een positief gevoel en ingesteldheid.ik ben juist 60 geworden en vol mijn passie.op 27 november vertrek ik voor de derde maal naar Nepal.een super land voor de backpacker met cultuur,de Himalaya,oerwoud,geweldige bevolking,enig...
In januari was ik nog in Ecuador en plan een nieuwe bestemming voor januari,februari.
Chili??Madagaskar,?
Zegt u u dit ook iets en wil je ook telkens een fijne ervaring,aarzel niet me te contacteren.
Ik sta open voor elk voorstel en pas me zo goed mogelijk aan.
Ik kijk ernaar uit.
U ook???

Groetjes
Flor

Dag Flor,
Graag een seintje mocht het noorden van Arunachal Pradesh (grensgebied Buthan, China en Myanmar) je iets zeggen voor volgend jaar februari (3 weken).
Wij komen nog één of twee personen te kort om deze reis te laten doorgaan.
Dit is geen toeristische regio en comfort zal je er niet vinden. Je treft er wel een divers en ongerept stammengebied aan.
Richard - [email protected]

Hallo,
graag wat meer info over uw reiswijze etc,
gr Gema
[email protected]
Goede dag gema,
Wel ik ben een rugzaktoerist ( reeds 15 jaar) en boek juist een vlucht.
Ik heb geen planning en laat alles op!me afkomen ter plaatse,vermits ik weet dat in Azië,midden - Zuid Amerika tijd relatief is en zo vermijd ik teleurstellingen omdat een doel bv. Niet realiseerbaar is.
Al die jaren ervaar ik positieve reacties voor mezelf en andere backpacker die je ontmoet.
Mensen met diezelfde ingesteldheid ,daarmee wil ik die ervaringen delen.
Ik herhaal ,al die jaren nog nooit een negatieve ervaring gehad.
Mijn volgende favoriete bestemmingen zijn chile,nieuw - Zeeland,madagascar,Iran.
Vooral voor januari en februari 2017 heb ik nog geen beslissing genomen.
Op 27 november vertrek ik voor de derde maal naar Nepal.
Zo,interesse?
Laat maar een seintje,
Enjoy en ..groetjes
Flor

Dag Flor,
Graag een seintje mocht het noorden van Arunachal Pradesh (grensgebied Buthan, China en Myanmar) je iets zeggen voor volgend jaar februari (3 weken).
Wij komen nog één of twee personen te kort om deze reis te laten doorgaan.
Dit is geen toeristische regio en comfort zal je er niet vinden. Je treft er wel een divers en ongerept stammengebied aan.
Richard - [email protected]
Dag Richard,
Alvast bedankt voor je reaktie.
Top... Goede keuze qua bestemming.
Die streek heb ik nog niet bezocht en lijkt me interessant.
Toch een paar vraagjes.
Gaat het over een georganiseerde groepsreis of gewoon een groep vrienden alleen.
Persoonlijk boek ik steeds gewoon een vlucht en zie verder alles wel ter plaatse.
Iets plannen in vele Aziatische of Zuid Amerikaanse landen is niet evident.
Tijd is relatief.
Nog nooit heb ik 15 jaar reizen een slechte ervaring gehad.daarom..that's my way.
Ik!sta altijd open voor samen reizen,want ook deel uit maakt van de manier van reizen van een backpacker.
Collectivo zoals men in Spaans sprekende landen zegt.
Wie weet past het plaatje en zijn we weg in februari.
Laat maar een seintje.
Gr.
Flor

Dag Richard,
Alvast bedankt voor je reaktie.
Top... Goede keuze qua bestemming.
Die streek heb ik nog niet bezocht en lijkt me interessant.
Toch een paar vraagjes.
Gaat het over een georganiseerde groepsreis of gewoon een groep vrienden alleen.
Persoonlijk boek ik steeds gewoon een vlucht en zie verder alles wel ter plaatse.
Iets plannen in vele Aziatische of Zuid Amerikaanse landen is niet evident.
Tijd is relatief.
Nog nooit heb ik 15 jaar reizen een slechte ervaring gehad.daarom..that's my way.
Ik!sta altijd open voor samen reizen,want ook deel uit maakt van de manier van reizen van een backpacker.
Collectivo zoals men in Spaans sprekende landen zegt.
Wie weet past het plaatje en zijn we weg in februari.
Laat maar een seintje.
Gr.
Flor

We zijn met drieën en moeten met vier zijn om het te kunnen laten doorgaan.
Onder begeleiding van een local en onder de vleugels van een organisatie.
Je kan niet anders omdat voor dit noordelijk gebied permits noodzakelijk zijn en toerisme er nog onbestaande is.
Ben zelf drie jaar geleden in het meer toegankelijke gebied geweest.
Bij interesse graag een off-list mailtje zodat ik je meer info kan bezorgen.
Met groeten, Richard

We zijn met drieën en moeten met vier zijn om het te kunnen laten doorgaan.
Onder begeleiding van een local en onder de vleugels van een organisatie.
Je kan niet anders omdat voor dit noordelijk gebied permits noodzakelijk zijn en toerisme er nog onbestaande is.
Ben zelf drie jaar geleden in het meer toegankelijke gebied geweest.
Bij interesse graag een off-list mailtje zodat ik je meer info kan bezorgen.
Met groeten, Richard
Goede morgen Richard,
Lijkt me een mooie uitdaging.
Graag ontving ik meer info.
Mijn mail: [email protected]
Ik kijk er naar uit.
Gr
Flor

Nepal, wauw, alleen de gedachte al doet mij wegdromen naar die mooie plek. :)Men zegt altijd 'nergens beter dan thuis' maar ik heb het gevoel dat mijn thuis dan in Nepal moet liggen, er is namelijk geen andere plek waar ik mij zo goed voel als in Nepal. Ik ben er al 3x op vakantie geweest en denk dat er nog veel mooie reizen zullen bijkomen. Wel is er één groot nadeel aan Nepal. Ik ben er namelijk al veel te vaak 'in het zak gezet'. Pas dus op met oplichters, want ze zijn overal. Voor je het weet hebben ze je portemonnee mee of heb je veel te veel betaald voor een hotelletje. Dit gebeurd vooral omdat wij, als toerist geen besef hebben van de 'normale' prijzen in andere landen. Je mag er dus van uit gaan dat je veel te veel gaat betalen, ookal doe je er de helft van de prijs af. Wees jullie dus bewust van oplichters in het buitenland en informeer je over het land voor vertrek. Zoek op waar de oplichters zich ongeveer bevinden en hoe ze te werk gaan. je kan dit ook doen door artikels te lezen online.
Ik wens je superveel plezier op je reis en moest je nog vragen hebben over mijn belevingen in Nepal kan je me altijd mailen op [email protected]
(y)

Nepal, wauw, alleen de gedachte al doet mij wegdromen naar die mooie plek. :)Men zegt altijd 'nergens beter dan thuis' maar ik heb het gevoel dat mijn thuis dan in Nepal moet liggen, er is namelijk geen andere plek waar ik mij zo goed voel als in Nepal. Ik ben er al 3x op vakantie geweest en denk dat er nog veel mooie reizen zullen bijkomen. Wel is er één groot nadeel aan Nepal. Ik ben er namelijk al veel te vaak 'in het zak gezet'. Pas dus op met oplichters, want ze zijn overal. Voor je het weet hebben ze je portemonnee mee of heb je veel te veel betaald voor een hotelletje. Dit gebeurd vooral omdat wij, als toerist geen besef hebben van de 'normale' prijzen in andere landen. Je mag er dus van uit gaan dat je veel te veel gaat betalen, ookal doe je er de helft van de prijs af. Wees jullie dus bewust van oplichters in het buitenland en informeer je over het land voor vertrek. Zoek op waar de oplichters zich ongeveer bevinden en hoe ze te werk gaan. je kan dit ook doen door artikels te lezen online.
Ik wens je superveel plezier op je reis en moest je nog vragen hebben over mijn belevingen in Nepal kan je me altijd mailen op [email protected]
(y)
Hey,Victor
Ik ben ook een Globetrotter en ga dus nu voor de derde maal naar Nepal.
Oplichters,ik heb dat gevoel niet,misschien ook ervaring van 15 jaar.
Een kamer met private badkamer voor 5€ lijkt me correct,nietwaar.
Je moet weten waar te eten en te verblijven.
Nee geen probleem.
Nog veel!reisgenot.
Gr
Flor
Mer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan