Spainlover57 New Member 28 jun 2017 #1 Eerst een korte trip van een weekje, en als het klikt tussen on s... en de camper... dan volgend voorjaar een maand doorheen Frankrijk, Portugal...
Eerst een korte trip van een weekje, en als het klikt tussen on s... en de camper... dan volgend voorjaar een maand doorheen Frankrijk, Portugal...
O Oceanne New Member 29 jun 2017 #2 Spainlover57 zei: Eerst een korte trip van een weekje, en als het klikt tussen on s... en de camper... dan volgend voorjaar een maand doorheen Frankrijk, Portugal... Klik om te vergroten... Beste, Heb interesse. Mag ik uw telnr aub, kunnen dan even kennismaken. Groetjes, Oceanne
Spainlover57 zei: Eerst een korte trip van een weekje, en als het klikt tussen on s... en de camper... dan volgend voorjaar een maand doorheen Frankrijk, Portugal... Klik om te vergroten... Beste, Heb interesse. Mag ik uw telnr aub, kunnen dan even kennismaken. Groetjes, Oceanne
Spainlover57 New Member 29 jun 2017 #3 Oceanne zei: Beste, Heb interesse. Mag ik uw telnr aub, kunnen dan even kennismaken. Groetjes, Oceanne Klik om te vergroten... 0032 474 17 86 59 zou je kunnen bellen vandaag of een der volgende dagen tussen 1930 en 21H aub? Dan zit ik nl op de trein naar mijn werk. Tot...
Oceanne zei: Beste, Heb interesse. Mag ik uw telnr aub, kunnen dan even kennismaken. Groetjes, Oceanne Klik om te vergroten... 0032 474 17 86 59 zou je kunnen bellen vandaag of een der volgende dagen tussen 1930 en 21H aub? Dan zit ik nl op de trein naar mijn werk. Tot...