Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cindy13

New Member
Hey, mijn naam is Cindy 28j en ik zoek een vrouwelijke reisgenoot om een strandvakantie mee te doen. Had gedacht aan Spanje ofzo.. maan suggesties zijn altijd welkom . Zou graag in juni willen, datums zijn ook bespreekbaar.. Ik ben vrijgezel, en de meeste van mijn vriendinnen zijn samen dus zij kunnen niet, en ik wil heel graag dees jaar toch nog eens op vakantie. Groetjes

Hoi Cindy,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Ik ben net trug van een weekje Spanje. Zou er heel graag in september nog een keertje naar terug willen gaan. Let me know als je interesse hebt.

Grtjs
Bie

Hey Cindy!

ik kan in de maand vanaf midden Juni ook nog wel.weekje weg naar zonnige bestemming. Ben goedlachse optimistische meid van 29 jaar uit Vlaams Brabant die wel geniet van relaxen, goed eten en drinken en eens avondje opstap.

Als je nog iemand zoekt laat maar weten

Groetjes

Dag Cindy

Ik zit juist in de dezelfde situatie als jou, zoek ook iemand om mee naar Spanje te gaan, de periode maakt niet veel uit al zou september ook wel goed uitkomen. Ik ben 26j van het Antwerpse een echte zonneklopper en levensgenieter.

Let me know ;-)

Groetjes

Hey Jesse

Ik ben ook van Antwerpen en ook op zoek naar iemand die in september weg kan.
Als je nog iemand zoekt, laat maar wat weten.

Groetjes

Hey ben je nog opzoek naar een reisgenoot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...