Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ik zoek iemand om in juli door europa te trekken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evam

Member
Hey ! Ik ben een meisje van 20 jaar. En zou graag vanaf 10 juli tien dagen door europa trekken met een railpass. En verblijven in jeugdherbergen of camperen. Ik zoek iemand die mij hier zo mee willen vergezellen Liefst iemand van 18-26 jaar ofzo. Ik hou van afwisseling, en ben eveneeens te vinden voor cultuur als voor een goed feestje. Ik ben open minded en kan mij gemakkelijk aanpassen. Maar liefst geen dominante types. Interesse? Stuur mij een mail! Groetjes,Eva

Hey,

Ik ben een student van 19 (bijna 20), Ik zou ook graag door europa trekken en probeer op deze manier ook mensen te vinden om samen op reis te gaan.

Mits ik student ben verkies ik ene low-budgetvakantie dus jeugdherbergen, eventueel couchsurfing, etcetera.

Mijn interesse: ik hou van verschillende culturen en ook als verschillen de meeste landen in EU nie zoveel van ons land, ik wil er geweest zijn en dingen hebben gezien, een avontuur hebben meegemaakt . Ik ben bijna 20, heb nog niet heel veel gereisd en ik zou daar graag verandering in willen bereiken. Ik ben nog jong en de wereld ligt nog aan mijn voeten, dan vind ik het nu de kans om zo is rond te trekken

Je laat maar iets weten,

groete!

Hey,

Ik heb hier een paar berichten onder jou ook iets gezet van Porto- lissabon!
Misschien heb je hiervoor wel interesse?
Ik wil dit eventueel ook wel nog meer low-budget doen, en ter plekke couchsurfen of ook liften enzo! De hostels die ik al heb gevonden zijn anders ook heel super en goed bij prijs! Bekijk het eens, en vraag me voor meer info!
Andere voorstellen sta ik ook voor open, maar kan wel pas vanaf 2 september / idealer: 4 september tot 19 september ergens.

Bye!

Dat telt voor iedereen die dit leest en interesse heeft hé! Vraag mijn facebook in privebericht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...