Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ik zoek reispartners voor in groep in september te reizen naar de zon ( vanaf 6 sep )

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evam

Member
Hey !

Ik ben een meisje van 20 jaar en ik zou in september nog een reis willen maken naar de zon. Ik zou graag met een kleine groep gaan van mensen tussen de 20 - 26 ofzo..
Indien je zoals mij ook nog in september de zon wil opzoeken en wil relaxen, natuur, cultuur, muziek, sfeer wil opsnuiven op een warme bestemming. Laat maar iets weten ! Ik wil mij eventueel ook aansluiten bij een groep die al iets geboekt heeft.

Groetjes!

Eva

Wie weet?

Hoi,

Bij mij staat halverwege september tot halverwege oktober in de planning. Past dit bij jou en wat had je in gedachten?

Ik wil graag met de rugzak op gaan en zoek wel iemand om mee te reizen. Relaxten, zon, zee, strand en 's avonds gezellig eten en drinken. Echt ontspannen dus.

Verder ben ik gek op duiken en wil ik dat ook wel een paar keer doen....

Laat maar wat van je horen! leuk!

Groetjes,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...