Ik reis heel veel, zowel georganiseerd met autocar als eigen reisorganisatie.
Momenteel veel Europa maar Marokko en Egypte komen nog aan bod als ik 4 mensen bijeen heb.
Momenteel overwinter ik enkele maanden in appartement met 2 slk en 2 badk zodat ook enkele rustige vriendinnen een weekje op bezoek kunnen komen.
Ik zoek mensen die ook van cultuur houden want ik zie me in mei of juni 2-3 weken in Italie te verblijven om oa Ravenna , San Marino, etc te bezoeken op een rustige manier. vliegen naar Bologna en dan met huurauto verder.
Vele landen en plaatsen komen in aanmerking, oa dit jaar nog Polen (eventueel zelf georganiseerd) , Schotland, Italië Puglia, Rome, noord italiaanse steden, kastelen van de Loire, Portugal rondrit, Baltische staten (georganiseerd door effeweg.nl) of Dalmatië (georganiseerd door Bolderman.nl).
Ik zoek in feb-maart ook terug naar spanje te gaan om de regen te ontlopen.
Suggesties zijn welkom, maar vliegreizen naar Canarische eilanden, en curacao, etc doe ik niet.
Alleen reageren als je flexibel bent en vrij om 2-3 weken weg te blijven.
Graag gepensioneerde dames.
zelf ben ik van regio Antwerpen, maar om op reis te gaan kan van elke regio. Hou er wel rekening mee dat ik het meest vlieg vanuit Brussel, Antwerpen, Rotterdam.