Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

In april twee weken met de camper door Spanje en Frankrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogier60

New Member
Groetjes

Rogier

Dag Rogier,

Ik hou heel erg van (auto) reizen door Europa. Vroeger heb ik dit veel met mijn dochter gedaan en daarna met mijn partner. Helaas is hij bijna 4 jaar geleden overleden. De laatste jaren rij ik nog wel door Europa, maar dit meer om vrienden op te zoeken. Ook leuk, maar 2 weken lang je neus achterna geeft net wat meer energie. Net als jij ben ik 62 jaar en hou ik van cultuur, natuur en lezen. Mocht je ervoor voelen dan kunnen we verder kennismaken?

Vriendelijke groet,
Jolanda

Hoi Jolanda, Ik wil graag kennis maken. Had je begrepen dat ik in Spanje woon en dat ik jou eventueel in Alicante op haal om samen weer langzaam terug te rijden naar Nederland. Nadat we uiteraard uitgebreidt kennis hebben gemaakt.
Ik meld ook maar gelijk even dat ik door een ongeluk niet zover kan lopen. Dus geen bergwandelingen. . Niet iedereen spreekt dat aan waar ik het volste begrip voor heb.
Groet Rogier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...