William81
New Member
Hey allen,
Ik ben een beetje mijn winterplanning aan het maken.
Bedoeling is om tussen de feestdagen de zon te gaan opzoeken.
Vertrek kan officieel vanaf 24 december tot 2 januari, maar daar kan ik nog een beetje in schuiven.
Voorkeur in eerste plaats gaat naar Tenerife, al zou ik tegen Florida ofzo ook geen nee zeggen.
Degene die interesse hebben, maar gerust iets weten.
Int kort even over mij. Ik geniet van het leven, lekker uit eten, de zonsondergang gaan kijken, een excursie doen, gaan duiken, gaan jetskien of zelfs een boot huren. Kortom alles wat betaalbaar is, is een optie. YOLO
Wie of wat zoek ik om mee te reizen,
Voorkeur gaat eerlijk gezegd naar een vrouw in dezelfde leeftijdscategorie die een leuke vakantie en leuke feestdagen wil vieren. Niets moet alles mag.
Kamers mogen zeker apart zijn, no worries.
Een kamer delen mag natuurlijk ook, tenzij je een zware snurker bent (het moet een vakantie zijn voor iedereen eh)
Ahja als laatste, ik ben een vrij positief persoon en wil dat graag zo houden.

Ik ben een beetje mijn winterplanning aan het maken.
Bedoeling is om tussen de feestdagen de zon te gaan opzoeken.
Vertrek kan officieel vanaf 24 december tot 2 januari, maar daar kan ik nog een beetje in schuiven.
Voorkeur in eerste plaats gaat naar Tenerife, al zou ik tegen Florida ofzo ook geen nee zeggen.
Degene die interesse hebben, maar gerust iets weten.
Int kort even over mij. Ik geniet van het leven, lekker uit eten, de zonsondergang gaan kijken, een excursie doen, gaan duiken, gaan jetskien of zelfs een boot huren. Kortom alles wat betaalbaar is, is een optie. YOLO
Wie of wat zoek ik om mee te reizen,
Voorkeur gaat eerlijk gezegd naar een vrouw in dezelfde leeftijdscategorie die een leuke vakantie en leuke feestdagen wil vieren. Niets moet alles mag.
Kamers mogen zeker apart zijn, no worries.
Een kamer delen mag natuurlijk ook, tenzij je een zware snurker bent (het moet een vakantie zijn voor iedereen eh)
Ahja als laatste, ik ben een vrij positief persoon en wil dat graag zo houden.