In oktober nog een weekje naar de zon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingrid72

New Member
Hoi hoi,

Ik ben Ingrid, ben 38 jaar en op zoek naar een vakantiemaatje in de leeftijd van ca. 30-50 jaar.
In oktober ben ik week 41 (en evt week 42) vrij en ik zou graag nog een weekje (of iets langer) weggaan.
Waar naar toe maakt me niet zoveel uit, als het zonnetje er maar schijnt :-)
Ik wil echt een weekje gaan relaxen; zonnetje, zwembad/strand, boekje lezen, terrasje pikken, lekker eten etc.
Een keer een excursie/dagtripje/boottochtje maken sluit ik zeker niet uit!

Het is geen must, maar het zou handig zijn als je niet al te ver van
's-Hertogenbosch woont, zodat we van tevoren makkelijk kunnen afspreken, om te kijken of het klikt.
Hoop snel iets te horen!

Groetjes,

Ingrid

Reisje

Dag Ingrid,

Ik zie een weekje relaxen in de zon ook wel zitten en kan nog wel vakantie in Oktober krijgen, denk ik? Zelf ben ik een 32-jarige man uit Aarschot. Da's natuurlijk wel een eindje van 's Hertogenbosch. Zelf hou ik ook wel van lekker eten en een goed boek, maar ook hou ik graag actief bezig. Had jij al concretere plannen gemaakt?

Groeten,

Bart

Hoi Bart,

Dank voor je reactie.

Het is alleen zo dat ik inmiddels een erg leuk mailcontact heb met een vrouw uit Eindhoven (is nog geen half uurtje bij mij vandaan, dus ook gemakkelijker om elkaar te ontmoeten)
We hebben elkaar nog niet ontmoet, maar via de mail is er een leuke klik, dus ik denk dat dat het wel gaat worden, dat wil ik in ieder geval eerst even afwachten.

In ieder geval veel succes met de zoektocht naar een leuke reisgenoot!

Gr. Ingrid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan