Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

In september naar Australië?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makka

Member
Ik zoek een gezellige reisgenoot van 65+ om in september Australie te verkennen met een camper. Ik ben er nooit geweest, maar ga nu de stap zetten. Het mag wat mij betreft ook met meerdere zijn. Tot horens?

Ik zoek een gezellige reisgenoot van 65+ om in september Australie te verkennen met een camper. Ik ben er nooit geweest, maar ga nu de stap zetten. Het mag wat mij betreft ook met meerdere zijn. Tot horens?
Hallo
Ik ben Dianne 74 jaar weduwe en e heb vele jaren met mijn man met de camper op reis geweest wel alleen Europa laat maar horen grtj Dianne

Goedemorgen Dianne,

Bedankt voor je berichtje in het reisforum. Ik had gisteren al een klein antwoord gegeven, maar kan dat vandaag niet meer terugvinden. Dus … hier ben ik.

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met mijzelf voor te stellen, maar doe mijn best en uiteindelijk is het toch iemand live spreken om te kijken of er een klik is om samen te reizen. Het is lef hebben om met onbekenden op stap te gaan, maar het is geven en nemen als je op elkaars lippen zit.

Ik ben 75 jaar en twee jaar weduwe, dus daarin hebben we dezelfde lijn. Ik vind het niet gemakkelijk, maar het leven gaat door en ik/wij waren ook veel op reis. Ik probeer het steeds weer op te pakken en reis wel veel alleen met de camper. Dat wil zeggen in Europa, maar ook daarin mis ik de aanspraak soms. Hoewel ik gemakkelijk contact maak met andere camperaars sta je toch in je eentje tussen de “stelletjes”.

Australië en andere landen staan op mijn verlanglijstje en de leeftijd gebied dat ik niet nog 20 jaar moet wachten om te gaan.
Dus nu de stoute schoen aangetrokken en zoek ik een reismaatje.
Ik vermeld er bij dat ik de oproep ook nog op een andere plek heb gezet en er ook mensen zijn die hebben gereageerd. Wat mij betreft kan het ook met een paar campers gaan, maar niet met een stoet van 10

Rij jij ook in een camper? Ik ben een avontuurlijk type en wil niet graag op iedere cent te moeten letten. Wil een reis graag afwisselen met natuur en mens. Zie graag een stad, dorpje, kleine nederzetting en sta ook graag op een mooie plek in de natuur.

Dit is een beetje over mij. Ik ben nooit in Australië geweest en de plannen worden samen gemaakt. Hoewel ik veel heb georganiseerd is het niet de bedoeling dat ik de “juf” ga spelen en het allemaal uitzoeken, dat gaat samen. Ik hoop dat je zo een beeld van mij hebt en dat het je aanspreekt.

Groetjes van Mayke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...