1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Incatrail

Discussie in 'Zuid-Amerika' gestart door loekie, 11 okt 2004.

1. loekie

loekie New Member

Hallo allemaal,
    Wij zijn dit jaar naar Peru geweest en waren van plan om ter plaatse de incatrail te boeken. Dat ging dus niet door: de trail zat helaas helemaal volgeboekt omdat de regels zijn aangepast en er nu nog maar een beperkt aantal mensen wordt toegelaten. Voor iedereen die de incatrail wilt gaan lopen, je moet minimaal 1 maand van te voren boeken!!!

Verder is Peru een fantastisch land. Voor iedereen die geinteresseerd is in onze foto's, reisverslag etc. zie onze site www.2discover.net/peru

Veel reisplezier toegewenst! :D

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Prachtige foto's loekie

Peru heb ik al veel over horen vertellen, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.
    Dat zal misschien in mijn latere leven nog wel ééns gebeuren.. :D

3. loekie

loekie New Member

Dankjewel Fred. Peru is echt super. Je zult er geen spijt van krijgen als je die kant op gaat..... :D

4. ikke

ikke New Member

ja je hebt gelijk , in hoog seizoen moet je 30 dagen op voorhand reserveren , ik geloofde dit in het begin ook niet , iedereen die je tegenkomt en een jaar geleden de trail deed zegt dat het een valtruck is van reisagenten , maar het is effectief waar , deze regel is nog maar vanaf maart dit jaar ingevoerd , gelukkig kwam ik langs verschillende forums het adres van peruplanet tegen , dit is een belgisch/peruaans kantoor in cusco ,ik stond er eerst ook afstandelijk tegenover en dacht ook eerst dat het een list was , uiteindelijk heb ik de trail bij hen geboekt en heb ik in cusco rondgekeken naar eventuele vrije plaatsen op de trail , maar alles zat vol , enkel sommige kantoortjes probeerde me nog iets illegaals aan te smeren onder een valse naam voor hoge prijs , dus gelukkig had ik peruplanet gevonden ,trouwens goede service en bij de goedkoopste ,dus voor de mensen die incatrail zeker willen doen , reserveer op tijd ! ps het voordeel van peruplanet was ook dat je de deposit op een belgische rekening kon storten , www.peru-planet.net

Deel Deze Pagina