India- Filippijnen of Sri Lanka

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mozz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mozz

Member
Hoi,

Ben pas terug van een fantastische rondreis in Zuidelijk Afrika (Zuid- Afrika - Namibië - Botswana en Zambia) nl. met een truck (kampeersafari) van Kaapstad naar de Victoria-watervallen.
De reiskriebels komen al terug de kop opsteken en in het najaar van 2009 wil ik graag opnieuw Azië bezoeken en meer bepaald Midden/Zuid India, Filippijnen of Sri Lanka.
Ben nog op zoek naar een reisgeno(o)t(en) om één van deze landen te bezoeken. Misschien tot binnenkort

Benny

PS Ben mannelijk, 42 jaar, jeugdconsulent en fervent rugzaktoerist

heb je geen zin om naar kamchatka te gaan? Lees eens mijn vraag naar een reisgenoot als je wil. Het staat juist boven het jouwe. Op mijn onderwerp reageert er ook niemand. Misschien zijn wij 2 fanatiekelingen die wel bij elkaar zouden passen. Of weten we te goed wat we willen!
ik doe de boekhouding van een firma, ben 49 jaar en schuw geen avontuur. Op mijn reis wil ik natuur, cultuur als het land zich daarvoor leent en het liefst ver van de beschaving zoals wij die kennen.
Normaal gezien organiseer ik ook alles zelf. kamchatka moet wel in augustus bezocht worden omdat je dan de beren en de zalmtrek er gratis bij hebt. Dure reis(zelfs als je in tenten slaapt)

reis

Hoi,

Bedankt voor uw mailtje maar ik wil dit jaar toch graag terug naar Azië na 2 jaar naar Afrika geweest te zijn. Azië is immers een continent dat mijn hart overoverd heeft.

Tot hoors

Mozz

Hey Mozz,

Als je voor India kiest ben ik zeker bereid een eind mee te lopen.
Ben net terug van 5 weken ZO-Azie, ( Cambodia en Myanmar ). Was de 2de keer Azie, daarvoor 10 jaar aan een stuk Afrika Afrika en nog eens Afrika.
En je hebt zeker gelijk, Azie heeft ook iets speciaals.

Ben man v 46 en evenzeer fervente rugzakker.
Heb nog niets definitiefs gepland voor komend najaar, maar nu staat India bovenaan mijn verlanglijstje.
Hou van een beetje uitdaging en ga liever de grote toeristenmassa uit de weg, dat is in ZO Azie wel iets moeilijker lijkt me.

Vincent

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan