India Juli & Augustus 2013!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WouterJanssen

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben Wouter Janssen, 19 jaar oud en ik wil deze zomer heeeeeeel graag naar India!
Vorig jaar heb ik best wat backpackervaring opgedaan door alleen een reis te maken door Zuidoost Azie, China en de Filippijnen.

Ik heb zelf een grote voorkeur voor beginnen in New Delhi en dan langzaam via Varanasi en uiteraard de Taj Mahal naar het noorden te trekken.

Iemand soortgelijke plannen of interesse? Laat het me weten!

Groetjes Wouter.

Hallo iedereen,

Ik ben Wouter Janssen, 19 jaar oud en ik wil deze zomer heeeeeeel graag naar India!
Vorig jaar heb ik best wat backpackervaring opgedaan door alleen een reis te maken door Zuidoost Azie, China en de Filippijnen.

Ik heb zelf een grote voorkeur voor beginnen in New Delhi en dan langzaam via Varanasi en uiteraard de Taj Mahal naar het noorden te trekken.

Iemand soortgelijke plannen of interesse? Laat het me weten!

Groetjes Wouter.

Hey wouter !

Ikzelf ben een meisje van 18 jaar en heb ook zeker interesse in landen zoals India enz...
Voor hoelang zou je gaan? En zou je alleen India doen of nog door andere landen trekken?

Groetjes!:smile:

Hey wouter !

Ikzelf ben een meisje van 18 jaar en heb ook zeker interesse in landen zoals India enz...
Voor hoelang zou je gaan? En zou je alleen India doen of nog door andere landen trekken?

Groetjes!:smile:

Hee Kirsten!

Ik ben van plan om vanaf de tweede werk juli tot en met de derde week augustus, dus ongeveer zeven weken.
Daarnaast ben ik niet van plan om naar landen als nepal te trekken ofzo, die wil ik voor later bewaren haha! Wel trek ik naar et noorden om een beetje in de bergen te komen, uiteindelijk wil ik eindigen op t strand in Goa!

Lijkt het je wat? Een reisgezel is altijd heel erg welkom!

Let me know!

Groetjes Wouter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan